Fitness Seller

Wat begon als een hobby....

Jammer van die stones inderdaad maar ik was daar ook mee aan het klooien.. ook zonde dat je die log ff liet gaan, toch nog een prima PR. En volgende keer wordt het nog spannender bij de Yoke, ik blijf het gewoon proberen hoor ;)..

• Topic Starter Topic Starter
goeie training man, die stones vliegen er op als jullie stellage dalijk klaar is ;)

Ja komt zeker goed! Hou maar eens in de gaten ;)

---------- Post toegevoegd Sun 23 Sep 2012 om 18:36 ----------

Jammer van die stones inderdaad maar ik was daar ook mee aan het klooien.. ook zonde dat je die log ff liet gaan, toch nog een prima PR. En volgende keer wordt het nog spannender bij de Yoke, ik blijf het gewoon proberen hoor ;)..

Nou Tom, die log liet ik gaan bij 100kg niet bij 110 kg. Dus dat was gewoon een extra training ;)
Leuk dat we zo dicht bij elkaar zitten met alles, houd je extra gemotiveerd! Die stones komen echt wel goed. Die stellage heb ik echt zin in!

Laatst bewerkt:
Laat dat me maar eens zien 90kg @182cm met die stellage Danny!! Ik zal je verdomme motiveren jongen!!:)

Gym 25-09-2012

Deadlift
100kg x 5
140kg x 5
170kg x 5
190kg x 4
190kg x 4
200kg x 2
225kg x 2 (Eerste mooie rechte rug. Tweede goed tempo, maar toch weer lichte bolling. Hierop blijven tot die weg is en helemaal mooi recht)
190kg x 9 (Dacht verdomme dat ik op 10 zat!!!:mad:)

Squat ATG
105kg x 5
125kg x 5
135kg x 5
145kg x 5 (Gaan heel mooi en redelijk snel nog)

BOR
70kg x 10
70kg x 10
90kg x 10
90kg x 10
110kg x 8
120kg x 8
90kg x 20 (Moest Tom toch even laten zien wie er sterker is ;)) Grapje Tom!!

Nu lekker vakantie, ben wel toe aan een paar dagen rust. Merk het aan mijn lijf. Krijg overal pijntjes. Op vakantie beetje rustig trainen.

Sterk Danny geniet van je welverdiende vakantie!!

Sterke deadlifts, fijne vakantie, plannen?

Vet, veel plezier

BOR
90kg x 20 (Moest Tom toch even laten zien wie er sterker is ;)) Grapje Tom!!
Zat er inderdaad netjes in, ben al blij dat je je enigszins zorgen begint te maken ;).
Ik doe gewoon rustig aan..

En nogmaals een hele goede vakantie he, rust maar goed uit.

harde training man fijne vakantie !

ZOOOW!! Eerste dagje na de vakantie. Even wat rustig aan gedaan om de spanning in mn spieren weer een beetje terug te krijgen. Vakantie zeer weinig uitgevoerd omdat ik wat pijntjes en alles even heb laten rusten.

Gymtraining:

Mp
10x20kg
5x40kg
5x60kg
5x70kg
5x75kg
5x80kg
5x85kg PR! Ja, hetvoelde wel lekker dus toch maar even proberen en gingen best easy! Zaten er nog wel meer in, maar ja ik zou rustig aan doen :)

Side raises
10x18kg
10x20kg
10x22kg

Pin press (net boven neus)
5x70kg
5x80kg
5x90kg

Kroc rows
15x32kg
12x52kg
10x70kg - volgende keer 20 reps

Dippen
15x
15x
15x

Morgen bewust nog even de deads op lager gewicht dan normaal...

Laatst bewerkt:
Fijn je er weer bij te hebben!!

Mooie mp

Hoe was mexico?

Nette PR hoor op die MP, zat zeker meer in..
Weet je zeker dat je bij laatste set Kroc's 15 reps had? dacht dat het er 10 waren..

Sterk man die MP, helemaal na zo een vakantie. Waar ben je geweest?

Terug
Naar boven