Fitness Seller

Wat begon als een hobby....

hoo lee shit

daar konden er nog 3 bij

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.883
Freak sterk man!!

Netjes!

• #1.886
Semi lekker dagje vandaag. Samen met Niels besloten om de squatschoenen in de hoek te zetten. Met platte schoenen komt er minder stress op de patellapees. Vandaag eerste dagje en bevalt prima. Ff wennen met overhead press.

Strict log:
10x35kg
5x60kg
5x80kg
3x100kg
1x110kg (ff voelen)
4x110kg (klote, doel was 5 reps. Blies al me licht eruit na de eerste rep)
4x110kg (dan maar een vpr) ;)
8x90kg

Swiss bar press:
10x70kg
5x115kg
5x135kg
5x155kg
4x165kg PR (had een vijfde ingezeten, maar legde na de eerste rep de bar stil op m'n borst, weet ook niet waarom)

Pin press: (hoogte wenkbrauw)
5x70kg
5x100kg
5x100kg (schoudertjes leeg)

Nog wat triceps pomp oefeningen.

Morgen dus 300 raw? Succes man!

Owja, vandaag ook ziek sterk ;)

Semi lekker dagje vandaag. Samen met Niels besloten om de squatschoenen in de hoek te zetten. Met platte schoenen komt er minder stress op de patellapees. Vandaag eerste dagje en bevalt prima. Ff wennen met overhead press.

Dit is erg interessant ! heb je bronnen ? kan verklaren waarom dat ik altijd pijn aan patellapees heb na pushpresses, heb dan ook altijd squatschoenen aan.

• #1.889
Ja simpel denken. Hoe verder je op je tenen staat hoe meer stress erop komt. Algemeen bekend. Daarom dit proberen en nu geen last of geïrriteerde pees.

jonge ik ben limburger simpel denken voor jullie is wiskunde voor mij

maar thx :D

• #1.891
ik ben ook terug naar platte zool al dan niet tijdelijk. En sterk man!

Ik liep al een tijdje ervoor rond met jumpersknees maar die gewichthefschoenen hebben het toch wel verergerd bij mij imo

Alvast congrats met de 320kg deadlift :D

• #1.894
Zoow!! De deadlift vandaag.

Deadlift:
5x70kg
5x120kg
5x170kg
1x220kg (vanaf hier belt)
1x260kg
1x280kg
2x300kg BAM!! PR!!! (zow, wat had ik dit niet verwacht. Niels zei dat ik er twee moest doen, dus heb em deels aan hem te danken, ging er zo een stuk harder in)

Squats:
10x70kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg
10x120kg (onderrug helemaal naar de klote)

Bulgarian split squat:
2x15 reps per been

Filmpje volgt!

---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:56 ----------

http://www.youtube.com/watch?v=aO4mlg4SjJo

Tja...t*ring hard ook hier zaten er nog wel 2 reps meer in

Geweldig die vooruitgang op je dl train je op gevoel die reps ervoor of volg je een vast schema kwa sets en reps

Bam ! nice

• #1.899
Geweldig die vooruitgang op je dl train je op gevoel die reps ervoor of volg je een vast schema kwa sets en reps

Heb eerst Ortmayer met suit getraind, daana Ortmayer zonder. Dat was ook mijn opbouw. Vandaag was een meting en poging 300kg. Nu moet ik even kijken wat ik de komende weken ga doen. Misschien 3tjes. Dont know

makkelijk man;)

Terug
Naar boven