MuscleMeat

Wat doe je NU?

zenuwachtig omdat ik om 12uur een presentatie heb:( als ik iets haat is dat t wel :( zullen jullie allemaal aan me denken en me sterkte wensen? dan ben ik wel zo loyaal om aan jullie karma te denken:D snif snif was t maar 1 uur dan was t allemaal voorbij. . . . whéééééééééééé ikke wil niet :rolleyes: :cool: :D

Zo nu eerst een shake met eitje en wat koffie...

Ik wacht op mijn laatste klant maar die doos is nu weer weg moest nog wat kopen ofzo als ze maar weet dat ik om 13:00 klaar ben :D

DBC01 zei:
Nee dat was je al voordat je de eerste halter had aangeraakt :D

Help je me ondertussen even met die spuit recht te houden? Mja? :D

Ik was al ziek in mijn kop toen ik geboren werd daarom zijn wij toch ook vriendje's ;-)

jullie klaagposts aan het bekijken

Ik verveel me te veel op mijn werk en daardoor zit ik te veel op dit forum :D

Ik kreeg net een telefoontje van mij baas.

Hij mist me denk ik. :D

Ach gelukkig is er internet hier, anders weet ik soms niet wat ik moet doen hier :D

Jaja ... ze kunnen gewoon niet zonder mij.. Hij wilde weten of ik me al weer wat beter voelde...

Damn ik ben ook ziek :mad:
Vanmorgen leg-workout gedaan, daarna m'n rijstwafels naar binnen proberen te werken, toen ik bij de 2e was moest ik overgeven :eek:

Wat een k..gevoel in m'n buik, ik heb honger, het rommelt en knort, maar ik kan nix eten want dan komt alles er weer uit :(

Zijn er veel ziek...

Nog steeds niet helemaal 100 hier ... Voel me vooral s'avonds zwaar bagger :( Verkeer was ook niet echt prettig :( Normaal geen problemen met sneeuw.. Maar vandaag ... ieeuuww

steeds op de radio te horen dat highway lekker schoon zou zijn .... NOT !!

Wat een drama :( Morgen 2x na denken of ik wel naar werk toe ga :(

Beter gewoon niet gaan dan 3 uur in de file...

Terug
Naar boven