Fitness Seller

Wat er ook gebeurd, altijd blijven lachen

• Topic Starter Topic Starter
Ja ik merk wel dat ik bij een lichte inspanning zoals een stijger opklimmen al een hartslag heb alsof ik 1000 meter gesprint heb :p en ik zweet wat meer, en dat al van een kwart pilletje, rustig opbouwen dus die rommel

kiek m goan dan :p

Vannacht een hele onrustige nacht gehad, werd om het uur wakker, kletsnat. Mijn libido lijkt ook al afgezwakt en ik krijg heel snel kramp op de raarste plekken. Ook kreeg ik gisteren opeens behoorlijke last van mijn injectie. Vorige keer nooit last van gehad met hg spul.

Njah hopen dat het vandaag wat wegtrekt en dat ik vanacht lekker aan een stuk door kan slapen. Het lijkt nu net alsof de tren e al werkt, maar dat lijkt me sterk na 3 dagen.

Laatst bewerkt:
denk eerder dat t de clen is :P

maarja toen ik pas begon had ik ook een keer wat jij nu omschrijft, denk dat je lichaam ff moet wennen aan de solvents van de ug gear ;)

Zo net de 2e injectie erin. Hopen dat ik nu wat minder last krijg van de injectie want na de vorige kon ik 4 dagen niet op mijn rechterbil zitten :p vorige kuur had ik daar nooit last van.

merk je al iets op de weegschaal / tijdens de training bassie ? ;)

Jup, carbs moeten omlaag want k ben 1,5 kg aangekomen. Clen weet ik niet of het wel werkt op zo een lage dosis. Voel alleen maar sides, maar na 10 dagen is me vet% nog niet echt gezakt.

is denk ik vocht van de test-e ?
en als je de sides voelt lijkt t me logisch dat t ook werkt :p

Ik denk niet dat ik veel vocht zou winnen met de tren en clen erbij. Ik pak nu pas 1 pilletje clen per dag sinds gister en dt moeten er gewoon 2 of 2,5 worden. Hoe hoger de clen gedoseerd wordt hoe beter het verbrandend effect werkt lijkt me. Alleen krijg k van 1 pilletje aleen hele hoge hartslag en trillenden handen en benen.

Hoge hartslag = meer verbranden = het werkt ? :p

Banaantje of een groentensapje en je trillende handjes worden gelijk ook minder.
Yohimbine zou trouwens de downregulatie van de clen beperken heb ik ergens gelezen.

mooi kuur, bescheiden doseringen (zie ik hier niet vaak).
ik ga je volgen, denk zelf ook aan een test/tren combo op 375 of 500mg test, met 200mg tren

succes alvast

Mooi mooi, zou de clen niet doen man gewoon een ECA'tje en genoeg cardio :)

Ja ik krijg die kleine pilletjes amper weggewerkt, capsules krijg ik absoluut niet afgeslikt :p al vaak genoeg geprobeerd, maar het lukt eenmaal niet.

Stop morgen voor 2 weken met de clen. Gewicht is weer wat gezakt nu ik minder koolhydraten eet, maar het oogt wel weer wat droger. Nu begint de test/tren ook pas te werken want voel nu bij het minste bewegen overal een pomp.
Ben wel behoorlijk snel geirriteerd, gok dat het door de tren komt want vorig kuurtje viel dit wel mee. Maarja ik weet hét van mezelf dus ik moet er maar rekening mee houden.

Net gewogen, zit nu op 95 kilo. Ben dus aan het zakken in gewicht na de carbs te hebben bijgesteld. Vet% is ook aan het zakken. Gaat lekker dus. Nu 2 weken zonder clen dus het gewicht en vet% goed in de gaten houden.

Sides vallen nu ook mee zonder de clen. Af en toe dat ik wst erg snel van vrolijk naar geirriteerd omsla, maar niet meer de hele dag dat opgefokte gevoel. Slapen en libido heb ik ook geen problemen mee.

Gister weer een prikje gezet, nr 4 en so far so good. Volgende week weer voor 2 weekjes clen erbij. Zit nu nog lager in de carbs en het begint eindelijk zichtbaar droger te worden. gewicht is weer een kilootje lager, maar dat valt te verwachten door de daling in vet.

hoe gaat het hier dan? :O

Het gaat. Zweet me de t*ring uit 24 uur per dag. Heb gewoon letterlijk de druppels over mijn hoofd lopen. Wordt wel al goed zichtbaar droger. Slaap wel wat onrustig, laatste tijd veel nachtmerries enzo terwijl ik dat normaal nooit had.

Ik ben benieuwd naar de foto's van het resultaat.

Terug
Naar boven