MuscleMeat

wat eten jullie als ontbijt?

50 gram brinta, 350 ml melk en 2 plakken kipfilet

500 ml halfvolle melk
80 gram brinta
1 ei-wit
1 heel ei
1 banaan
250 ml water

Het ligt waarschijnlijk aan mij maar als er nu iets is dat ik niet in mijn voedinsschema opneem is het in de morgen de brinta of havermout. Heb het meerdere malen geprobeerd, maar krijg het echt niet binnen.
Voor de rest speel ik zowat alles naar binnen.

Ook zal ik nooit melk in mijn schema opnemen, dit om andere redenen. Ik ben van mening dat ik genoeg melkproducten eet. Melk is ook niet zo gezond als iedereen denkt en daarbij is het nog is niet te zuipen.

Hoe krijg je die oats weg dan? Bij mij lijkt het altijd een baksteen met stukken erin....

Brinta 40gr
Melk 300 ml
Banana

Als t een baksteen is heb je te weinig melk man, of teveel oats:P

Bij mij is 300 ml precies goed, ff 10 seconde shaken en dan gewoon drinken(uiteraard veel kauwen) het komt soms wat langzaam de beker uit, een lepel kan ook uitkomst bieden:p

Frank the Jaw Mcgrath doet zelf een shitload aan oats in een bakje, eetlepel pindakaas en een schep whey erop, beetje water erbij, roeren en weglepelen maar:o

Als t een baksteen is heb je te weinig melk man, of teveel oats:P

Bij mij is 300 ml precies goed, ff 10 seconde shaken en dan gewoon drinken(uiteraard veel kauwen) het komt soms wat langzaam de beker uit, een lepel kan ook uitkomst bieden:p

Frank the Jaw Mcgrath doet zelf een shitload aan oats in een bakje, eetlepel pindakaas en een schep whey erop, beetje water erbij, roeren en weglepelen maar:o

perfect oats of havermout word ook veel minder snel hard als dat brinta dat word he.

Havermout/Whey shake/Bosbessen/Frambozen/Baby-armpjes

Vlees + 50 gram noten.

In wedstrijdvoorbereiding eet ik als ontbijt Oats & whey shake of 40 gram havermout met water.

1 wheyshake. (cutten)

250 gr yoghurt + 30 gr whey protein+ banaan+ 30 g oats + 1 el lijnzaadolie

Ik vroeg me vandaag af of kwark 's ochtends opschiet, aangezien het traag opgenomen wordt. Iemand die dat weet?

Tuurlijk.. Alsof je niet gained zodra het wat langer duurt voordat het in je systeem zit.
Opname maak ik mij nooit druk om, whey combineer ik meestal toch met vetten en carbs..
Zolang je maar aan je aantallen komt.

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 06:47 ----------

dat is geen cutten dat is uithongeren staat op de pot is geen maaltijd vervanger

:roflol: Hij zal vast nog wel meer eten op een dag hoor..

---------- Post toegevoegd 3 July 2013 om 06:48 ----------

perfect oats of havermout word ook veel minder snel hard als dat brinta dat word he.

Gewoon wat water bij kiepen als het te dik is, past het alsnog binnen je macro's..

Eieren, havermout met whey erdoor en een banaan!

100 gram havermout, 250ml halfvolle melk, 1 kiwi :)

60 gram havermout, 400 ml halfvolle melk, 15 gram cacao en een eitje :)

150 gram bambix
8 hele eieren
Water

(Off season ontbijt)

2 Marokkanen en een Turk

Havermoutpap of Franse kwark met studentenhaver.

40g brinta
250ml magere melk
whey

Terug
Naar boven