AndroidHealthClinic

wat eten jullie als ontbijt?

Brinta , melk/water en fruit

Brinta met melk

150g havermeel
40g whey proteïne (white chocolate)
500ml volle melk

Nomnom

Lang niet gereageerd op dit forum; zal ook eens wat gaan posten.

Woon sinds een tijd samen ipv bij m'n ouders, en sindsdien is alles wat makkelijker te bereiden :)

Ontbijt tegenwoordig is
50 gram havermout
50 gram brinta
scoop whey
2 eetlepels lijnzaadolie
Soms nog een banaan erin
en een goeie scheut water om het weer vloeibaar te blenden...

Vult goed kan ik zeggen.

Havermout
Amandelen
Rozijnen
Kaneel
Honing

Ik ga zo voor het eerst eens brinta kopen. Vroeger geprobeerd maar vond het nooit te eten, misschien is het nu anders. Iemand tips welke brinta het beste is en ook een beetje te eten is? Heb geloof ik al iets gelezen over brinta met de minste aantal suikers, of totaal geen suikers...

Edit: Of havermout beter? :p

150 gr havermeel, 40 gr Whey, 500 ml melk, 5 ml lijnzaad.

omdat het vakantie is en ik tijd zat heb om te koken.

pancakes:
150g havermout
1 ei
5 eiwitten
125g bosbessen
afgemaakt met calorieloze chocoladesaus van Waldenfarms.

1 ei
2 eiwitten
75gr crunchy meusli (stevia)
150ml melk :D

Ik ga zo voor het eerst eens brinta kopen. Vroeger geprobeerd maar vond het nooit te eten, misschien is het nu anders. Iemand tips welke brinta het beste is en ook een beetje te eten is? Heb geloof ik al iets gelezen over brinta met de minste aantal suikers, of totaal geen suikers...

Edit: Of havermout beter? :p

Persoonlijk vond ik alleen brinta niet te vreten, en alleen havermout ook niet...
Vaak zat kokhalzend aan de keukentafel gezeten met brinta en warme melk.. niet te doen!!

Gemixt vind ik het prima weg te drinken.

Havermout mix met eiwitshake, jam jam

400ml magere melk met cruesli
Whey shake
Banaan

60 gram brinta
30 gram whey isolaat
300ml melk even warm gemaakt in de magnetron.

in een schaaltje kieperen roeren en gieten..

100 gram havermout, 250ml halfvolle melk, 1 kiwi :)

60 gram havermout, 400 ml halfvolle melk, 15 gram cacao en een eitje :)

:):):):)

Tuurlijk.. Alsof je niet gained zodra het wat langer duurt voordat het in je systeem zit.
Opname maak ik mij nooit druk om, whey combineer ik meestal toch met vetten en carbs..
Zolang je maar aan je aantallen komt.

Ja het schiet uiteraard op, maar ik vraag me af of het opschiet t.o.v. "snellere" eiwitten als eieren of whey, en of dat verschil noemenswaardig is?

150 gram bambix
8 hele eieren
Water

(Off season ontbijt)

8 eieren :eek: Ik eet 4 hele op een dag en vind dat meer niet echt opschiet. Compenseer je dat ook met maaltijden later op de dag?

waarom moeilijk als het makkelijk kan?
je bent wel hardcore voor iemand die nog geen week meedraait:p go girl!

+1

snap ik ook wel maar circa 115 cal als ontbijt is gewoon te weinig

Why? Ik deed als eigen variant op IF tijdens de cut ook alleen een banaan eten als ontbijt, dan pas 3-4 uur later een volwaardige maaltijd.

Persoonlijk vond ik alleen brinta niet te vreten, en alleen havermout ook niet...
Vaak zat kokhalzend aan de keukentafel gezeten met brinta en warme melk.. niet te doen!!

Gemixt vind ik het prima weg te drinken.

Ik heb de brinta op de helft weggegooid haha, ik zocht een vervanger voor brood en aangezien ik geen vis eet kwam ik hierop uit. Toch maar brood dan :D

Ik heb de brinta op de helft weggegooid haha, ik zocht een vervanger voor brood en aangezien ik geen vis eet kwam ik hierop uit. Toch maar brood dan :D
probeer eens een combi van brinta en muesli in yoghurt. Is zalig! zeker met een schep whey en een banaan! :)

Terug
Naar boven