Stickler
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 10
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 86kg
Havermout/Whey shake/Bosbessen/Frambozen/Baby-armpjes
Wait, w0t?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Havermout/Whey shake/Bosbessen/Frambozen/Baby-armpjes
go girl!

Ik ga zo voor het eerst eens brinta kopen. Vroeger geprobeerd maar vond het nooit te eten, misschien is het nu anders. Iemand tips welke brinta het beste is en ook een beetje te eten is? Heb geloof ik al iets gelezen over brinta met de minste aantal suikers, of totaal geen suikers...
Edit: Of havermout beter?![]()
60 gram havermout, 400 ml halfvolle melk, 15 gram cacao en een eitje![]()

Tuurlijk.. Alsof je niet gained zodra het wat langer duurt voordat het in je systeem zit.
Opname maak ik mij nooit druk om, whey combineer ik meestal toch met vetten en carbs..
Zolang je maar aan je aantallen komt.
150 gram bambix
8 hele eieren
Water
(Off season ontbijt)
Ik eet 4 hele op een dag en vind dat meer niet echt opschiet. Compenseer je dat ook met maaltijden later op de dag?waarom moeilijk als het makkelijk kan?
je bent wel hardcore voor iemand die nog geen week meedraaitgo girl!
snap ik ook wel maar circa 115 cal als ontbijt is gewoon te weinig
Persoonlijk vond ik alleen brinta niet te vreten, en alleen havermout ook niet...
Vaak zat kokhalzend aan de keukentafel gezeten met brinta en warme melk.. niet te doen!!
Gemixt vind ik het prima weg te drinken.

probeer eens een combi van brinta en muesli in yoghurt. Is zalig! zeker met een schep whey en een banaan!Ik heb de brinta op de helft weggegooid haha, ik zocht een vervanger voor brood en aangezien ik geen vis eet kwam ik hierop uit. Toch maar brood dan![]()

probeer eens een combi van brinta en muesli in yoghurt. Is zalig! zeker met een schep whey en een banaan!![]()