AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
pijn me bek vanwege voorbehandeling voor een kroon....

Mijn verjaardags topic is verwijderd...:fuu:

Het is KLOTEWEER!

Ik heb ****ing slecht geslapen..
:fuu:

Agree
Ik blij dat ik m'n regenbroek had meegenomen het ging heelemaal los

Ik heb morgen nog M&O tentamen niet dat het moeilijk is maar meer dat ik alles nog in m'n rekenmachine moet zetten :D

---------- Toegevoegd om 11:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:36 ----------

Verdomme me rooster is nog slechter

:fuu:

Ik heb vannacht gedroomd dat ik in een donker landhuis aan het slapen was en opeens werd ik in m'n ballen geknepen door een schaduw ... ik heb er nu nog last van :D

Ik hoor het lucht alarm, FUUU gaat bikkelhard.

zometeen een tentamen van stof wat niet bij me door wil dringen :(

Ik heb m'n laptop stabilizers opgezogen met m'n stofzuiger. :fuu:

Megakeelpijn, als ik slik lijkt het alsof ik een mes doorslik.
Kan dus ook niet eten.:fuu:

En mn schouder doet zeer nadat ik schuin bankdrukken heb geintroduceerd in mn schema.:fuu:

Me chocomel stash is op :(
en me kip voorraad is ook bijna leeg

Mijn ribben doen weer meer pijn, TWF!? :(

Nog 1kwartier werken.

Jeetje,....

mooi op tijd weg uit Amstelveen, ondanks dat ik vergeten was uit de tram t checken met die fokking chipkaart en ik dus terug zwart moet rijden omdat de kaart "ongeldig" zou zijn.... Anyway, de trein kwam mooi op tijd, mooie zitplaats, tot aan Amersfoort... iets vaags met een spoorbrug bij Zwolle (zal wel een bezopen schipper tegenop zijn gevaren)... of ik maar via Deventer wilde gaan (tja geen keus).. moet ik ook nog staan van Amersfoort - Deventer - Zwolle - Groningen.... fok. (nog met een eerste klas kaartje in mijn broekzak ook)

PS:

De INTERCITY van Deventer naar Zwolle die stopt in wijhe en Olst (hoezo intercity, liggen er nog meer gehuchten aan de lijn dan ?)

en de INTERCITY van Zwolle naar Groningn die stopt op ALLE tussengelegen stations.

Da's geen intercity, maar een stoptrein.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven