XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Die 'plastic' randjes op de kaas altijd... gvd.

Mijn huid is gevoelloos geworden ! Hoe komt dit ?:bierbang:

Pff... dan duik ik maar snel m`n bed in.. Zo technisch wil ik het niet weten. Gewoon niet mooi met weinig slaap is ook goed ok? Wallen onder de ogen enzo... Morgen redelijk uitslapen, rondom 1 uur/half 2 pas de sportschool opzoeken :P

Dus... dan ga ik maar! En mocht je jaloers worden op Xtralarge; hij is nou eenmaal geen goede gozer... Ach, jij ook maar slaap lekker dan :P

---------- Toegevoegd om 04:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 04:09 ----------

Mijn huid is gevoelloos geworden ! Hoe komt dit ?:bierbang:

Was jij die gek die naast me stond te trippen net?? Dan was je ver van huis jochie :p En zeer zeker het pad kwijt ;)

Ik heb nachtdienst :mad:

:roflol: die pacman is ook goed zeg van die Fransman!

Daar is een sticky van gemaakt.

en ik had nog zo een mooie banner voor je topic gemaakt,

rig0on.jpg

allemaal voor niets...:o

Ik stond strak verveelde mij en kreeg een waarschuwing dat onze grote vriendin beschermende teksten rondstuurde en mensen informeerde hoe het op dbb werkt:D. jammer mocht niet van die leiding had wel ff gezellig geweest zo`n ouderwets topic mannen,

Damn juinormob die was echt goed man --->:lol::thumbs:

Beetje jammer weer, kan de leiding niet gewoon gebanned worden?

Mijn grafische kaart is voor de 3e keer ****ed, dus mijn laptop moet weer naar Duitsland. 2 weken zonder DBB dus. :fuu:

Op het ''valet'' knopje geklikt in me pa's auto :roflol: en ik heb de was-tas, die zal straks dus niet zo lekker ruiken.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven