Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
mijn verbrande huid blijft maar jeuken, geen idee wat ik er aan moet doen.. wat een vuile k*tzooi :@

mijn verbrande huid blijft maar jeuken, geen idee wat ik er aan moet doen.. wat een vuile k*tzooi :@

Gewoon laten zoals het is, is na 2 dagen al weer over. :p
En dan gaat je huid dood en heb je zo een nieuwe vel, good as new. (ja ik heb me ook laatst verbrand :p)

moet werken tot 5 uur :@

Vandaag weer werken tot 6 uur, waardoor ik pas vanavond trainen kan:(

Ik wilde lekker blijven liggen vandaag maar ik moet pissen als een malle dus ben al vroeg wakker :(

Dan maar filmpje kijken..

Ik ben moe :(

ook weer te vroeg wakker, was bedoeling voor 8;30 maar werd 7;30:/, nu voel ik me weer brak

Dinsdag, krijg ik altijd de grootste dip... Door het weekend =/

het regent

---------- Toegevoegd om 09:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:48 ----------

en ik ga dood van de spierpijn :roflol:

gvd k*tweer :fuu:

Dat 't netwerk van ons kantoor in Frankfurt zo brak is met hun broadcast storms ed dat het de onboard administrator van het Blade systeem daar ophangt die op zijn beurt alle Blades (2x ESX met virtuele Domain Controller & 2x Exchange) mee onderuit haalt.

En dat allemaal om 8.45 voor een kantoor met 750 man. Joy. :(

Dat 't netwerk van ons kantoor in Frankfurt zo brak is met hun broadcast storms ed dat het de onboard administrator van het Blade systeem daar ophangt die op zijn beurt alle Blades (2x ESX met virtuele Domain Controller & 2x Exchange) mee onderuit haalt.

En dat allemaal om 8.45 voor een kantoor met 750 man. Joy. :(

my god :eek:

OS'es up, 1 Blade switch echter niet te resetten dus 50% van de connectivity kwijt. Ook de PSU in slot 4 weg.

Nu 5 minuten geleden ook alle iLO's weg. :([Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:01 ----------

/nerd talk. ;)

Klinkt heftig, MrJ:roflol:

heb vandaag 4 buisjes bloed af moeten geven gvd!!

Gewoon laten zoals het is, is na 2 dagen al weer over. :p
En dan gaat je huid dood en heb je zo een nieuwe vel, good as new. (ja ik heb me ook laatst verbrand :p)
2 dagen? dat zou ik niet kunnen uitstaan :p, heb er wat opgesmeert.. geen idee wat maar merk er niks meer van

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven