XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Weer die hufter van ACDC op de radio, in de Middeleeuwen hadden ze hem op de brandstapel gegooid voor z'n stem. :fuu::fuu::fuu:

ik heb vandaag een nieuwe weegschaal gekocht, eentje die ook gelijk je vet% je botmassa en je vochtgehalte meet, a totall waste of money, zelfs als ik mijn blinde zusje van 12 laat gokken over mijn bf dan zal ze waarscheinlijk naukkeuriger zij dan die &^%*(*()**(&%*%# weegschaal.

Ik kom online om is goed te kunnen lachen, maar er is hier nog niet veel funny stuff gepost vandaag. :mad:

Haha ik luister nu naar ACDC.
Wat ik te klagen heb; ik wou eindelijk weer bankdrukken na lang m'n schouders en borst niet meer getraint te hebben, krijg ik uit het niets pijn in m'n schouder weer eens :mad:

vannacht werken...daar gaat mn voeding.

****ing verkouden ineens.

ja maar waar het vandaan komt ??? ik begrijp er niks van :mad:

Verkoudheid is een infectie door een virus (meestal een rhinovirus of coronavirus).
Een verkoudheid (acute virale nasofaryngitis) is een virale infectie van de bovenste luchtwegen (neus en keel). Symptomen kunnen zijn: niezen, loopneus, een verstopte neus, keelpijn, hoesten, hoofdpijn, vermoeidheid. In sommige gevallen is er een conjunctivitis (rode, jeukende ogen). De patiënt is meestal niet bedlegerig en kan de dagelijkse activiteiten gewoon voortzetten. Een verkoudheid duurt meestal vijf tot zeven dagen, een enkele keer twee weken. Een verkoudheid is de meest voorkomende infectie bij mensen; er zijn gemiddeld 2 à 4 infecties per jaar bij volwassenen. Schoolgaande kinderen kunnen soms 12 keer per jaar verkouden worden. De meest efficiënte manier om infectie te voorkomen is handen wassen[1].
Bij een doorgemaakte verkoudheid is er een levenslange immuniteit voor dat specifieke virus. Er zijn echter honderden verschillende soorten virussen die een verkoudheid kunnen veroorzaken. De meeste zijn rhinovirussen, maar er zijn ook andere verwekkers, zoals het coronavirus, para-influenzavirus, respiratory syncytialvirus, adenovirus, enterovirus en metapneumovirus.
De naam suggereert dat verkoudheden worden veroorzaakt door afkoeling[2]. Dit verband is niet wetenschappelijk bewezen[3][4]. Het is wel een feit dat verkoudheden vooral in de winter en bij koud of regenachtig weer voorkomen, maar dit kan andere oorzaken hebben. In dergelijke omstandigheden zitten mensen veel meer binnen bij elkaar en verluchten minder, zodat de virussen zich veel gemakkelijker kunnen verspreiden dan onder zomerse omstandigheden. Een hypothese luidt dat kou de bloedvaten in de bovenste luchtwegen vernauwt, waardoor het afweersysteem minder goed werkt[5].
Ondanks beweringen, zowel afkomstig uit de farmaceutische industrie[6][7][8] als de alternatieve sector[9][10], is het medisch niet bewezen[11][12] dat een verkoudheid door medicatie kan worden voorkomen of genezen. De symptomen kunnen wel worden bestreden, maar het is onzeker of de duur van de verkoudheid kan worden verkort.
Studies tonen aan dat zwaarlijvige mensen vaker verkouden zijn dan mensen met een normaal gewicht[13]

Wikipedia, je komt echt alles te weten.

tja maar ik ben niet zwaarlijvig dus ik zou het niet weten :D

Associaal k*t kamp volk, met 3 man naast elkaar de hele stoep bezetten en stoot ik met me schouder tegen 1 van hun aan en dan mij als idioot uitmaken.

Het is dat ze met hun 3en waren (Ik weet hoe het gaat met dat volk) anders had ik hem gevloerd.

ik moet vandaag en morgen leren
fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

Ik heb heel de middag achter de pc gezeten. Trainingsbroek, tanktop en dan counterstrike gamen. Even wanken, wat dbb.
Fack wat een no-life

Vanavond ga ik de wereld verkennen!

Weer lichtjes last van me me rug :( wordt er niet goed van.

Nee counterstrike, zei ik toch :p

---------- Toegevoegd om 18:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:55 ----------

Weer lichtjes last van me me rug :( wordt er niet goed van.

Heb ik ook wel. Ik twijfel telkens of het zo hoort, of dat ik iets fout doe. Laatste 2 trainingen waren m'n deadlifts ronduit belachelijk slecht, misschien dat het daaraan ligt. :p

Ik wil naar de h**ren maar ik heb geen geld.

Ik moet echt nodig schijten, maar ik ben bang dat mensen mij een lichtgewicht vinden nadat ik heb gescheten.

Ik moet even leren :( Tentamen morgen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven