N00bie
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 17
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Misschien helpt het om je mond open te trekken en te vragen of ze wilt stoppen.

Marrokaanse kk-stagaire die nog steeds luidsmakkend op haar kauwgom aan het knagen is, ondanks dat ik al 50 keer geergered heb gezucht en gekeken.....![]()

je moet haar ook in haar gezicht spugen, niet rustig afwachten. (dit geldt trouwens voor al dit soort types in het algemeen, niet specifiek voor marokkanen.)
OT: ik heb honger![]()

De legendarische Ronnie quote in je sig en dan kan je niet eens even vragen of ze misschien wat zachter op haar kauwgym kan kauwen. Je bent de quote onwaardig.

Goedkope ouders die om 8 uur s'avonds overal de verwarming uitzetten in huis...kk-schrapers![]()

Misschien is t een idee je ouders kostgeld te betalen aangezien je er ook leeft![]()

Kauwgym?De legendarische Ronnie quote in je sig en dan kan je niet eens even vragen of ze misschien wat zachter op haar kauwgym kan kauwen. Je bent de quote onwaardig.
ouwe 
Er zijn van die mietjes die blijven klagen over het koude weer. Echte mannen hebben het nooit kou.

Er zijn van die mietjes die blijven klagen over het koude weer. Echte mannen hebben het nooit kou.
, nee het valt eigenlijk best mee met de kou. Ik word eerder ziekelig gestoord ervan dat ik elke dag 45min naar school moet fietsen... dan waardeloos les krijg en dan weer 45min terug moet fietsen 

M'n buik begint weer enigzins bij te trekken, begon me al zorgen te maken.
Hk ga ff een chickie sms'en om te kijken of ze zin heeft om langs te komen vanmiddag. Ik heb verder niks te klagen trouwens, ja wel één ding: Die mong*len van de NOS zenden geen CL uit vanavond![]()