AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Marrokaanse kk-stagaire die nog steeds luidsmakkend op haar kauwgom aan het knagen is, ondanks dat ik al 50 keer geergered heb gezucht en gekeken.....:mad:

Misschien helpt het om je mond open te trekken en te vragen of ze wilt stoppen.

Misschien helpt het om je mond open te trekken en te vragen of ze wilt stoppen.

Ben zelf net 2 weken werkzaam en wil niet gelijk een toon zetten, maar iedere mong**l weet toch luidruchtig kauwgom kauwen een no-go is op kantoor...:o

Marrokaanse kk-stagaire die nog steeds luidsmakkend op haar kauwgom aan het knagen is, ondanks dat ik al 50 keer geergered heb gezucht en gekeken.....:mad:

je moet haar ook in haar gezicht spugen, niet rustig afwachten. (dit geldt trouwens voor al dit soort types in het algemeen, niet specifiek voor marokkanen.)

OT: ik heb honger :fuu:

je moet haar ook in haar gezicht spugen, niet rustig afwachten. (dit geldt trouwens voor al dit soort types in het algemeen, niet specifiek voor marokkanen.)

OT: ik heb honger :fuu:

Ben het tegenoffensief begonnen door luidruchtig op hopjes te gaan knagen! Ik zal haar hebben, die gesluierde kauwgomterrorist :o

De legendarische Ronnie quote in je sig en dan kan je niet eens even vragen of ze misschien wat zachter op haar kauwgym kan kauwen. Je bent de quote onwaardig.

Goedkope ouders die om 8 uur s'avonds overal de verwarming uitzetten in huis...kk-schrapers :barf:

Er zijn van die mietjes die blijven klagen over het koude weer. Echte mannen hebben het nooit kou.

Misschien is t een idee je ouders kostgeld te betalen aangezien je er ook leeft:)

Alsof ze dat ook echt nodig hebben? De enige pech die ik heb is dat desondanks het milieutechnisch een stuk beter is ze het slechts vanuit hun calvinistische opvoeding zo doen! :o

"In het spraakgebruik wordt met calvinisme een verzameling eigenschappen bedoeld die typisch Nederlands lijken te zijn. Ingetogen gedrag; ingetogen in het uiten van emoties; niet te koop lopen met je successen, kapitaal of bezittingen; starheid in principes; soberheid, zuinigheid, lijdzaamheid en arbeidsethos. Deze eigenschappen zijn eerder typisch Nederlands en waren al gangbaar in Nederland voordat het calvinisme zijn ingang deed."

4 dagen carnavallen en dan 2 kilogram afvallen :S
k*tzoooi!! en ik weet bijna zeker dat het geen vet is :S

Ik begin een sixpack te krijgen.

Die shit is :gay: ouwe :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 05:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:31 ----------

Er zijn van die mietjes die blijven klagen over het koude weer. Echte mannen hebben het nooit kou.

Laat me raden, jij bent een ECHTE man.

---------- Toegevoegd om 05:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:32 ----------

OT: Het is ****ing koud :(

Heb jij niet gewoon een flinke speklaag :D, nee het valt eigenlijk best mee met de kou. Ik word eerder ziekelig gestoord ervan dat ik elke dag 45min naar school moet fietsen... dan waardeloos les krijg en dan weer 45min terug moet fietsen :mad:

Verder voel ik me niet lekker

Hiep hoi. Ik had gisteren besloten niet naar een les te gaan, krijg ik een mailtje vanochtend toen ik eigenlijk op school had moeten staan dat de les niet doorging .. How about that!? :D

Ik ga ff een chickie sms'en om te kijken of ze zin heeft om langs te komen vanmiddag. Ik heb verder niks te klagen trouwens, ja wel één ding: Die mong*len van de NOS zenden geen CL uit vanavond :(

ik ben een beetje verkouden. :fuu:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven