Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
heb last van men neus.

kiddi coke

K*t zon!! Ik haat zon :(:(:(

had moeite met squatten, hoofd was niet helemaal wakker leek het wel
wel al me setjes voltooid en legs destroyed

Dat ik zo dom ben geweest met mijn toets de datumvermelding in mijn sollicitatiebrief te vergeten

had tot 4 uur geen I-net pfffff

Haha heb al wel overwogen ruitje eruit te tikken, maar heb maar gewoon mn klacht ingediend bij de verhuurder ;)

DB naar je verhuurder gooien !

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

Je moet "open sollicitatie" ook niet zo letterlijk nemen.

nee er als ze je vragen om zo'n brief te schrijven, dan is hij toch nog open? wat de neuk maakt die datum dan uit. Alsof je brief over de datum gaat? :D

Nee meneer. Uw brief is niet goed meer. Hij is verlopen :S

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

stront dag :D

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

had tot 4 uur geen I-net pfffff

500 e-mails gemaakt om die in 1 keer te verzenden als je weer internet hebt ? :D

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:47 ----------

DB naar je verhuurder gooien !

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:44 ----------

nee er als ze je vragen om zo'n brief te schrijven, dan is hij toch nog open? wat de neuk maakt die datum dan uit. Alsof je brief over de datum gaat? :D

Nee meneer. Uw brief is niet goed meer. Hij is verlopen :S

---------- Toegevoegd om 21:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

stront dag :D

---------- Toegevoegd om 21:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:46 ----------

500 e-mails gemaakt om die in 1 keer te verzenden als je weer internet hebt ? :D

Al dat gequote :D Genoeg voor vanavond :)

kleregsm is kapotgevalle en nu moet k een nieuwe kopen:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven