Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
vandaag niks gedaan behalve trainen.. me kamer verder niet uit geweest
k*t dag !
en training ging ook nog eens ruk
uberhaupt saai **** weekend, en volgende week weer 9-17college elke dag
als je dan niks te doen hebt in het weekend ben je gewoon een k*t apaat

Ik zit in Havo5 :).. de eerste toets van 45 pagina's is al opgegeven is op 30 september.. dag na m'n verjaardag ga er nu al mee beginnen anders haal ik het nooit ben een drama met geschiedenis

45 pagina's, mooie tijden :D. Sommige tentamens die je tijdens je eventuele vervolgstudie tegen zal komen moet je wel 500 tot 1000 pagina's voor lezen als je alles gelezen wil hebben ;).

45pagina's :roflol: - ik had het ook echt veel erger dan dat hoor.

45 pagina's, mooie tijden :D. Sommige tentamens die je tijdens je eventuele vervolgstudie tegen zal komen moet je wel 500 tot 1000 pagina's voor lezen als je alles gelezen wil hebben ;).

Klopt.. het examen wordt echt veel meer maar als je nagaat vorig jaar moesten we maximaal 15 bladzijdes per hoofdstuk en nu ineens BOEM! 45 bladzijdes..:eek:

ik heb vandaag schoolfoto's :(

ziek aan het worden :thumbs:

ik heb mijn eerste werkdag na vakantie ... grmbl !

• Topic Starter Topic Starter
uuuuh zo weer aan me studie, nog steeds over computers :(! Wel handig, maar het kan zo verdomme saai zijn.

edit//
30 pagina's over wat ik al wist, niets meer te klagen hier :roflol:
Binnen 5min. door de stof voor vandaag! heerlijk. Zo weer ff doorwerken, want had gistere niets gedaan en dan loop ik weer voor :D!

Laatst bewerkt:
nog 3 weekjes vrij, vandaag voor een auto kijken, eerst sporten over 3 kwartier :)

dat ik uit mn bed gebeld werd door de postbode :mad:

dat ik overal jeuk heb van de beta alanine :(

Dat ik nog een stage moet zoeken, en ik haat stages.

ik ben lelijk!

Ik moet naar de universiteit, maar wil niet.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven