AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Het is iets te rustig op dit forum. Dan maar even een bad nemen en die vreselijke baard wegscheren.

K*tzooi, wou eigenlijk uitslapen maar moet trainen, rug vandaag.

Laatst bewerkt:
hoe beviel je nieuwe tandenborstel trouwens ?
Ik was zeer maar dan ook zeer tevreden met de grip die hij had, met veel souplesse wist hij moeiteloos de donkere holletjes in m'n mond te bereiken.
M'n vorige tandenborstel was weliswaar iets zachter in de afwerking, maar denk dat de tandenborstel en ik een goed team vormen eens we wat beter op elkaar ingespeeld zijn.
Dat is wel een leuke voor m'n prinsesje. :D

humor wordt niet op prijs gesteld vandaag :sad:

Hoofdpijn :mad:

EN Prince of Persia in de bios was slechter dan ik had verwacht, ook niet leuk.

Ging lekkah! Bijna neergegaan tijdens deadliften, wel een boel nieuwe PR's gezet.:D

nice! Heb ook gisteren goed getraind, ondanks het kakweer. Bij 2de setje benchen kon ik die laatste rep er niet volledig meer uitkrijgen en moest ik hem weer laten zakken om mijn borst en dan naar mijn middel toe rollen; want iedereen deed alsof er niets gebeurd was:mad:

OT: veel te koud buiten en nu is het ook nog eens ijskoud op mijn kot omdat ze de verwarming niet aanzetten gvd, moet ik hier studeren terwijl ik maar 1 trui hier heb gelaten :(

Laatst bewerkt:
nice! Heb ook gisteren goed getraind, ondanks het kakweer. Bij 2de setje benchen kon ik die laatste rep er niet volledig meer uitkrijgen en moest ik hem weer laten zakken om mijn borst en dan naar mijn middel toe rollen; want iedereen deed alsof er niets gebeurd was:mad:

:roflol: ****ed up, de bench staat in een aparte ruimte waar nooit iemand komt bij ons dus als ik daarop fail ben ik ook de lul.

:roflol: ****ed up, de bench staat in een aparte ruimte waar nooit iemand komt bij ons dus als ik daarop fail ben ik ook de lul.
Gewoon geen afknijpers erop doen. Kun je de gewichten eraf laten vallen. Om geluid tegen te gaan even twee matten eronder fl*kkeren.

Jezus wat gaan die Italianen snel liggen... niets tegen de Azuri maar dit sloeg werkelijk nergens op...

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven