XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dikke kater.. bah bah

Ik heb een ****ing schore keel en ben nog steeds ziekjes, gelukkig zal het trainen wel me lichaam weer in uiterste paraat van staatheid brengen.

0,7 kilo aangekomen deze maand terwijl ik bijna 1000kcal boven onderhoud zit, fail.

bbq geregeld voor vanavond... alles aanwezig, niets te klagen. Eten ziet er prima uit, schone bbq etc.

Vergeten uitnodigingen op de post te doen :(

Tietjes verbrand.:mad:

Enzymen?:P

Hoe gaat dat mij helpen beter aan te komen?:D
Vrij simpel, je kan nog zoveel eten, maar als het niet verteerd en geabsorbeerd wordt, schiet je nog geen **** op en belandt het in het riool.
Enzymen helpen de boel te verteren, zodoende neem je meer stoffen op en zul je sneller groeien.

Die k*thond heeft mijn goede schoen laten verdwijnen. (en kan hem dus niet meer vinden)

Heb jij maar één goede schoen? :P

Krijg om de minuut een melding dat er een hoog risico bestand is verwijderd en het is iedere keer hetzelfde, mn comp is ook ****ing traag.

Doe net m'n venster dicht en hoor precies iets kraken. Trek m'n gordijn wat opzij en zie bruin slijm/snot langs m'n venster naar beneden lopen en druppelen op m'n vensterbank. Kijk even wat meer omhoog en zie daar zo'n gigantische huisjesslak geplet tussen m'n raam zitten. Ziet er niet echt smakelijk uit eerlijk gezegd.:o

Even preventief klagen; als het zo bewolkt blijft gaat m´n stranddate niet door...:(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven