AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Wellicht heb ik hier niet de beschikking over een TV? (zelfs als ik nu thuis was dan had ik dat niet: de hond heeft die kabel onlangs kapotgebeten en ik moet hem nog maken :P)

Die hond bijt nog wel ´s wat kapot he?
Zal wel kijken of ik ergens pics van d´r kan vinden.

De 2 geile beren hebben hun prooi alweer gevonden zo te zien

Ik val Greetje eens in de zoveel tijd last op deze manier. Maar zoals altijd zonder succes. :( :D

---------- Toegevoegd om 11:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:52 ----------

Die hond bijt nog wel ´s wat kapot he?

Ja, helaas wel. Gelukkig heb ik mijn schoen wel nog terug kunnen vinden en was hij nog heel. :D

Mijn liefste Greetje, vandaag stop ik hem in je reetje :kiss:

:ds: :D

Dat het gebruiken van stimulantia lenen is, en je de volgende dag(en) mag boeten...

Staat die tyfushomo op m´n ignorelist zie ik nog die zwakzinnige postst als iemand hem quoot.
:mad:.

Er beet een kat in mijn elleboog vandaag :(

Ik had een pakket supplementen besteld bij Nutriworld en volgens de TNT tracking service is deze afgeleverd, maar ik heb niets ontvangen :fuu: Ik ga eens horen waar ze dit hebben geleverd en daar eens een kwaad bezoekje brengen, was gvd over de 600€ aan supps

Jij ook al ik had ook een doos met allemaal stackers en vendetta, deze is ook niet bij mij bezorgd, als ik erachter kom waar deze is dan :mad:

Nee, hoezo swafcore?:roflol:
Ik bedoel die zelfverklaarde metrocoïtusuele/homocoïtusuele werkeloze uitvreter van een Lady Gagalover, die op z´n 23e nog bij zijn ouders resideert en in z´n eigen wereldje verkiest te vertoeven, in plaats van met de realiteit te leren leven.
Eigenlijk nog teveel eer voor zo´n waardeloos figuur om als eerste op mijn negeerlijst te mogen prijken, een eer die de één na grootste r*tard op dit forum, te weten mocromontana, trouwens nipt aan zijn kameleneukerneus voorbij zag gaan.
Was ik duidelijk?:eyebrow:

Maar nu even serieus heb gisteren allemaal puts op de AEX gekocht met de veronderstelling dat ie door de 300 punten zou zakken en gaan crashen, maar nu gaan ze lekker omhoog mijn portefeuille staat 50 % lager en de puts lopen volgende week vrijdag af.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven