Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahaha grappemaker kijk je krachtstats, stumperdKersenpit, doe jij ook shakies enzo ? ik wil ook zulke biceps :$
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one one one one one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1111111111111111
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!one one one one one!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 1111111111111111

door welke actie van mij haat jij mij zo?ik vind het wel weer leuk geweest zo, behalve dat van joran dat meen ik wel
Het zijn meerdere acties, ik hoop dat je op school door mocrogangsters in elkaar getrapt word

Die moeten gewoon terug naar België!Het zijn meerdere acties, ik hoop dat je op school door mocrogangsters in elkaar getrapt word![]()
Het zijn meerdere acties, ik hoop dat je op school door mocrogangsters in elkaar getrapt word![]()

Nee maar wens het me aartsvijand wel toe, dat rotjoch.
Ron is waar het geld is.
hosselings 24/7
strapped op straat, je kent de deal!
zelfs in de nachten bijna niet slapen maar toch zo wakker ja alles in de gaten 24/7 paraat voor verslaafden
zelfs in de nachten bijna niet slapen maar toch zo wakker ja alles in de gaten 24/7 paraat voor verslaafden
mijn moeder zat aan de AAS toen ze zwanger was van mij, vandaar mijn monster genenWas je moeder verslaafd aan heroïne toen jij 12 maanden in der buik hebt gezeten?

Wat heb jij tegen moeders? Je komt een beetje over als een persoon die al zn hele leven moederliefde gemist heeft, wil je erover praten?Was je moeder verslaafd aan heroïne toen jij 12 maanden in der buik hebt gezeten?
Wat heb jij tegen moeders? Je komt een beetje over als een persoon die al zn hele leven moederliefde gemist heeft, wil je erover praten?

Ja omdat ik het voor jou opneem, je word bedankt