XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Damn mn vrouwtje is weer goed aan het zeuren!

gister weer eens CoD bespeeld

daarvoor blur :D

Welke CoD ? Ik heb de Modern Warfare op de Wii xD (Heb bijna de singleplayer uit, dan zalk es laten zien hoe et moet, online, BE WARNED :fire:)

Nah, shooters op de Wii sucken best hard :(

Blur? Buiten de muziekgroep (die uiterst vet is) ken ik het niet ..?

Welke CoD ? Ik heb de Modern Warfare op de Wii xD (Heb bijna de singleplayer uit, dan zalk es laten zien hoe et moet, online, BE WARNED :fire:)

Nah, shooters op de Wii sucken best hard :(

Blur? Buiten de muziekgroep (die uiterst vet is) ken ik het niet ..?

Soort vN mario kart met echte auto,s

Fatigue, onverwachtse rekeningen, een afgeblazen project waar ik veel zin in had, vriendin lid van het Rode Kruis en m'n PHs zijn nog steeds niet aangekomen terwijl ik ze gisterochtend had besteld bij predator nutrition.

Kortom: wat een vagina dag! :mad:

Fatigue, onverwachtse rekeningen, een afgeblazen project waar ik veel zin in had, vriendin lid van het Rode Kruis en m'n PHs zijn nog steeds niet aangekomen terwijl ik ze gisterochtend had besteld bij predator nutrition.

Kortom: wat een vagina dag! :mad:

Vaginas zijn tof... :(

Ik heb een kater en ik irriteer me aan de stumperds die het 'citaten van verstandlozen' topic lopen te kapen met getouwtrek over de evolutietheorie en what not.

Ik wilde mijn vriendin net nken en dan zie je deze foto verschijnen

Waarschuwing moderator, zeer smerige foto:

Laatst bewerkt:
Ik heb net een hele gore foto gezien.

bah bah

Wanneer sterven die homo's van "chop shop london garage" en worden die herhalingen nou eens gestopt. Elke dag tijdens het trainen komt die meuk op de tv voorbij. Fack.

spoilers kerels:roflol:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven