Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
last van me poot door voetbal !! :(

Ik ben ****ing moe, alweer?
Alweer ja!

heb een stijve pik en niemand wilt zuigen :mad:

Was toegevoegd door moslim wijfen op msn en die wouden me derde been zien
als dit een grap van iemand hier is, goed gedaan!

Heb me vandaag op msn voorgedaan als moslima en heb een derde been gezien. Dacht niet dat die kerel hem echt zou laten zien. Ik schrok wel even, niet vanwege het feit dat hij hem liet zien, maar vanwege het feit dat ie zo klein was.

Een gele kaart erbij voor... niets lol

Mij niet, ik win.

Heb me vandaag op msn voorgedaan als moslima en heb een derde been gezien. Dacht niet dat die kerel hem echt zou laten zien. Ik schrok wel even, niet vanwege het feit dat hij hem liet zien, maar vanwege het feit dat ie zo klein was.

Hahahaha.. ohooooh Kersenpit!

---------- Toegevoegd om 21:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:42 ----------

jij ook al? OH LAWD NO! Snoes heeft jullie allemaal te pakken.

Ach, zeur niet zo joh jij zeurpiet. :D

Morgen weer om 7 uur beginnen :(

Maare wat heb ik vandaag te klagen: mijn huid doet stom. :mad: En mijn voeding is deze week niet goed gegaan, heb tevaak tussendoortjes gehad. En nu voel ik me opgeblazen.

---------- Toegevoegd om 21:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:45 ----------

:bow2:

---------- Toegevoegd om 21:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:43 ----------

Zolang jij maar verliest.

Haha, verliezen doe ik zeker niet.
En al helemaal niet op een DBB forum. ??? Wat ben jij voor kneusje, hahahaha.. serieus.

Dat ik een paar oude boosters en weightgainers heb weggegooid omdat het niet meer het gewenste effect had, en onmiddelijk de goedkeuring kreeg van mijn opperwijze moeder.

'Ja je weet nooit wat er in zit'

Nee zoiets wordt natuurlijk ook niet getest voor het op de markt komt ofzo, dat wordt gewoon in elkaar gemixt en direct op de markt gegooid zonder goedkeuring van wie dan ook.

'Oh nou sorry ik zeg het maar hoor'

Ja jij en 10 andere per dag.:mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven