MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik had mijn pa zondag weggebracht en onderweg zagen we twee auto's helemaal kapot (bleek dus dat er een ongeval was gebeurd). Horen we maandag dat het de vrouw van de neef van mijn moeder was, en hun zoontje van 6.. nu ligt het jongetje in het ziekenhuis in Groningen, schedelbreuken, gezichtsbreuken opgelopen en hij is er erg aan toe. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met 'm.. en paps en ik zeiden nog in de auto; oei, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand met de bestuurders.. krijgen we dit te horen.

Heel de dag ziek en dus geen honger :mad:. Maw niets kunnen vreten ...

morgen weer naar school
naar het mooie mbo :p
en donderdag survivelen waar ik geen zin in heb :(

Morgen pas half 8 in de avond thuis van school:( maar daarna nog wel ff keihard beulen bij de fitness

Dat men herexamens nog meer dan een ****ing week duren en ik begin er grondig het sch**t van te krijgen!!

School 8 tot 5 en werken half 7 tot half 11, al 2 dagen en morgen weer...
Ik heb het leven van een mol ik zie geen daglicht

Last van m'n knie, heb geen knieverband en benen trainen vandaag :(

dat me vriendin aan het zeiken is

Ik had mijn pa zondag weggebracht en onderweg zagen we twee auto's helemaal kapot (bleek dus dat er een ongeval was gebeurd). Horen we maandag dat het de vrouw van de neef van mijn moeder was, en hun zoontje van 6.. nu ligt het jongetje in het ziekenhuis in Groningen, schedelbreuken, gezichtsbreuken opgelopen en hij is er erg aan toe. Ik hoop zo dat het goed gaat komen met 'm.. en paps en ik zeiden nog in de auto; oei, hopelijk is er niets ernstigs aan de hand met de bestuurders.. krijgen we dit te horen.

Heel de dag ziek en dus geen honger :mad:. Maw niets kunnen vreten ...

morgen weer naar school
naar het mooie mbo :p
en donderdag survivelen waar ik geen zin in heb :(

Morgen pas half 8 in de avond thuis van school:( maar daarna nog wel ff keihard beulen bij de fitness

Dat men herexamens nog meer dan een ****ing week duren en ik begin er grondig het sch**t van te krijgen!!

School 8 tot 5 en werken half 7 tot half 11, al 2 dagen en morgen weer...
Ik heb het leven van een mol ik zie geen daglicht

:aai:

OT: miss3000 heeft de scheiding aangevraagd.:rolleyes:
K*titalianen ook.:mad:

Lol, ben niet getrouwd hoor maar ze heeft 'iemand leren kennen' daarzo.
Dat krijg je er dus van als je een blonde godin op vakantie naar italie laat gaan.:(

Wat was je ook denkende jonguh ... ?

De leiband mag net lang genoeg zijn om vanuit de keuken, naar de wc te kunnen gaan. Als ze er uit komt, moet de ketting korter. En wat doe jij? Italië ... gvd ...

Wat was je ook denkende jonguh ... ?

De leiband mag net lang genoeg zijn om vanuit de keuken, naar de wc te kunnen gaan. Als ze er uit komt, moet de ketting korter. En wat doe jij? Italië ... gvd ...

:roflol:
Er zijn ergere dingen hoor.
Anyway, kan ik dit weekend weer eens als vanouds hosselen.:D

genoeg

Moest er om 6 uur uit vandaag, maar nu gelukkig de rest van de dag vrij.

mijn eerste schooldag was vreselijk katabool.

en dan had ik nog niet eens tijd om te ontbijten of iets te eten meebrengen :mad:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven