BeUrt
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 335
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 84kg
Rustig jongen, je hebt niet genoeg ervaring op DBB om dergelijke uitspraken te maken.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rustig jongen, je hebt niet genoeg ervaring op DBB om dergelijke uitspraken te maken.

Ik draai al een tijdje mee in de sceneRustig jongen, je hebt niet genoeg ervaring op DBB om dergelijke uitspraken te maken.

Dat ik net 2 dagen terugben van mn weekban en alweer 2 kaarten erbij heb, mag tegenwoordig echt niks meer hierzo.
Als je op "Allerlei" klikt op DBB staat het al 2x gerapporteerd bij Google voor verdachte activiteiten binnen de 90 dagen.![]()
ik kan niet meer in de allerlei sectie komen 
Mijn maag maakt hele rare en luide geluiden. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak, niet normaal. En het is niet omdat ik honger heb ofzo. Echt vervelend.![]()
Moet je niet een hele biefstuk naar binnen werkenb heuoh!
Ik heb vanmorgen cornflakes met yoghurt gehad.. en in de middag kippensoep. That's it? Dus daar zal het niet aan liggen..
Oja, en tussendoor nog een appel.

Klaag, klaag, klaag, klaag, klaag.... pffffffff
Zo, dat was het wel weer even voor vandaag

Mijn maag maakt hele rare en luide geluiden. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak, niet normaal. En het is niet omdat ik honger heb ofzo. Echt vervelend.![]()

OT: Ik heb me -ietsie- verslapen vandaag, ben net wakker...![]()