Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat ik nog niet in de allerlei kan, snap er niet veel van en ben ook te lui om uit te zoeken hoe ik er weer in kom.

Klaag, klaag, klaag, klaag, klaag.... pffffffff

Zo, dat was het wel weer even voor vandaag

Als je op "Allerlei" klikt op DBB staat het al 2x gerapporteerd bij Google voor verdachte activiteiten binnen de 90 dagen. :D

Als je op "Allerlei" klikt op DBB staat het al 2x gerapporteerd bij Google voor verdachte activiteiten binnen de 90 dagen. :D

Ik heb hetzelfde:D ik kan niet meer in de allerlei sectie komen :p

Foutmelding:

Wat is er gebeurd toen Google deze site bezocht?
Van de 30 pagina's die we in de afgelopen 90 dagen op de site hebben getest, hebben 5 pagina('s) zonder de toestemming van de gebruiker schadelijke software gedownload en geïnstalleerd. De vorige keer dat Google deze site bezocht, was op 2010-09-08. De vorige keer dat verdachte inhoud op deze site werd aangetroffen, was op 2010-09-08.Malicious software includes 7 exploit(s), 5 scripting exploit(s). Successful infection resulted in an average of 2 new process(es) on the target machine.
Schadelijke software wordt op 2 domein(en) gehost, waaronder [Link niet meer beschikbaar], [Link niet meer beschikbaar].
This site was hosted on 1 network(s) including [Link niet meer beschikbaar].

Mijn maag maakt hele rare en luide geluiden. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak, niet normaal. En het is niet omdat ik honger heb ofzo. Echt vervelend. :mad:

:roflol:

Klaag, klaag, klaag, klaag, klaag.... pffffffff

Zo, dat was het wel weer even voor vandaag

:aai:

Mijn maag maakt hele rare en luide geluiden. Dit is de eerste keer dat ik dit meemaak, niet normaal. En het is niet omdat ik honger heb ofzo. Echt vervelend. :mad:

:aai:

OT: Ik heb me -ietsie- verslapen vandaag, ben net wakker...:o

dat ik gisteren oh oh cherso gemist heb

Ik kan nogsteeds allerlei niet in???????????

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven