XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb echt niks te klagen ...

:fuu:

heb vandaag speciaal mijn training van 8u afgelast, want ik wist dat er kennismakingsshit was hier op kot (had heb zelf naar deze datum verzet nota bene..). wist alleen niet hoelaat, kom ik er tegen 9 uur achter dat het om 7 was, dus ik heb én dat kotgedoe gemist, én mijn training, terwijl ik ze gvd allebei had kunnen mee hebben :(

me bellenblaas is op en het is verdomd moeilijk om hem bij te vullen. De ene keer heb ik teveel zeep erin en de andere keer weer te weinig.. Helaas zijn de winkels ook al dicht dus een nieuwe bellenblaas potje halen kan niet:thumbdown:

Een colega (trotse moslima) bij men moeder op't werk, komt sinds een tijdje elke dag werken met een hoofdoek, een paar jaar geleden droeg ze dit nooit.
Ook valt het me op dat dit steeds meer opduikt in reclamespotjes?
Verder niets te klagen.

Ben weer met ephedrine begonnen en m'n derde been is nog kleiner dan normaal!!

:fuu:

Neem je er ook Asperine bij?

En cafeine... ECA FTW ;)

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Wil ook even klagen over die hoerenauto van mij! Vorig jaar al een gereviseerde versnellingsbak moeten kopen a 400! Dit jaar nieuw verlagingssetje, nieuwe accu.. En nu is de startmotor compleet doorgebrand!

:fuu::fuu:

Is er ook een topic waar juist niet geklaagd wordt? Een topic waarin iedereen juist 'goed nieuws' post...

Schadelijk? Vanwege eventuele maagproblemen?

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------

Wat houdt je tegen?

Ja zoiets volgens mij, als je rond de 1000mg per dag zit kunnen er maagbloedingen ontstaan ofzo?

Edit:
Doses of 1,000 mg per day of aspirin caused gastrointestinal symptoms and bleeding that, in some cases, were clinically significant. In the largest postinfarction study (the Aspirin Myocardial Infarction Study (AMIS) with 4,500 people), the percentage of incidences of gastrointestinal symptoms for the aspirin (1,000 mg of a standard, solid-tablet formulation) and placebo-treated subjects, respectively, were stomach pain (14.5%, 4.4%), heartburn (11.9%, 4.8%), nausea and/or vomiting (7.6%, 2.1%), hospitalization for GI disorder (4.9%, 3.5%). In the A.I. and other trials, aspirin-treated patients had increased rates of gross gastrointestinal bleeding. Symptoms and signs of gastrointestinal irritation were not significantly increased in subjects treated for unstable angina with buffered aspirin in solution.

Weet natuurlijk niet wat voor dosis jij gebruikt, maar asperines zijn ook verslavend.

Ja zoiets volgens mij, als je rond de 1000mg per dag zit kunnen er maagbloedingen ontstaan ofzo?

Edit:
Doses of 1,000 mg per day of aspirin caused gastrointestinal symptoms and bleeding that, in some cases, were clinically significant. In the largest postinfarction study (the Aspirin Myocardial Infarction Study (AMIS) with 4,500 people), the percentage of incidences of gastrointestinal symptoms for the aspirin (1,000 mg of a standard, solid-tablet formulation) and placebo-treated subjects, respectively, were stomach pain (14.5%, 4.4%), heartburn (11.9%, 4.8%), nausea and/or vomiting (7.6%, 2.1%), hospitalization for GI disorder (4.9%, 3.5%). In the A.I. and other trials, aspirin-treated patients had increased rates of gross gastrointestinal bleeding. Symptoms and signs of gastrointestinal irritation were not significantly increased in subjects treated for unstable angina with buffered aspirin in solution.

Weet natuurlijk niet wat voor dosis jij gebruikt, maar asperines zijn ook verslavend.

1 of 1,5 tablet per dag. Ik heb niks geen maagklachten, zo af en toe rommelt het een beetje. Zal het eens weglaten, kijken of het anders is.

t*ring muggen, nu weer een paar bulten erbij en ook een vlak onder me oog.

Kan niet slapen! :fuu:

ik ook niet moet er iets na 5 weer uit :(

Hoerige wouten hebben me gisteren staande gehouden omdat ik volgens hen met verkeerde verlichting reed. 90 euro's bloedhonden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven