Lennart010
Huge Freak
- Waardering
- 608
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 99kg
dat je zegmaar alleen op rustige uren mg trainen (van 14:00 tot 17:00 in mijn geval :s)
Zit je dan niet vaak op school.. waardeloos lijkt mij
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dat je zegmaar alleen op rustige uren mg trainen (van 14:00 tot 17:00 in mijn geval :s)

Ben weer met ephedrine begonnen en m'n derde been is nog kleiner dan normaal!!
![]()

Had volgens mij ergens gelezen dat Asperine erbij schadelijk waren, jij hebt nergens last van?![]()
Is er ook een topic waar juist niet geklaagd wordt? Een topic waarin iedereen juist 'goed nieuws' post...
Schadelijk? Vanwege eventuele maagproblemen?
---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:45 ----------
Wat houdt je tegen?
Ja zoiets volgens mij, als je rond de 1000mg per dag zit kunnen er maagbloedingen ontstaan ofzo?
Edit:
Doses of 1,000 mg per day of aspirin caused gastrointestinal symptoms and bleeding that, in some cases, were clinically significant. In the largest postinfarction study (the Aspirin Myocardial Infarction Study (AMIS) with 4,500 people), the percentage of incidences of gastrointestinal symptoms for the aspirin (1,000 mg of a standard, solid-tablet formulation) and placebo-treated subjects, respectively, were stomach pain (14.5%, 4.4%), heartburn (11.9%, 4.8%), nausea and/or vomiting (7.6%, 2.1%), hospitalization for GI disorder (4.9%, 3.5%). In the A.I. and other trials, aspirin-treated patients had increased rates of gross gastrointestinal bleeding. Symptoms and signs of gastrointestinal irritation were not significantly increased in subjects treated for unstable angina with buffered aspirin in solution.
Weet natuurlijk niet wat voor dosis jij gebruikt, maar asperines zijn ook verslavend.
1 of 1,5 tablet per dag. Ik heb niks geen maagklachten, zo af en toe rommelt het een beetje. Zal het eens weglaten, kijken of het anders is.