- Waardering
- 5.946
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Gaat je neukbeurt..
Of is het probleem geëscaleerd?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Gaat je neukbeurt..
Gaat je neukbeurt..
Of is het probleem geëscaleerd?

ahh ok nice, naja minder van die neukbeurt dan..haha daar gaat hij inderdaad.. nee probleem is wel beetje opgelost, maar ze moest ineens werken ofzo![]()
Volgende keer beter hahadejavu mijn beurt gaan vanavond oko niet door maar zie dr welhaha daar gaat hij inderdaad.. nee probleem is wel beetje opgelost, maar ze moest ineens werken ofzo![]()

dejavu mijn beurt gaan vanavond oko niet door maar zie dr wel![]()
altijd een tegenvaller als het niet door gaat bro 
nee me kamer gaat bezet worden door me moeder&zus die willen op de pchaha maandelijkse problemen?altijd een tegenvaller als het niet door gaat bro
![]()

nee me kamer gaat bezet worden door me moeder&zus die willen op de pc![]()

nee me kamer gaat bezet worden door me moeder&zus die willen op de pc![]()
= een puinhoophaha als hun boven zitten, kun jij mooi gebruik maken van de keuken toch?![]()
Badkamer zit naast mijn kamerSo what, dan doe je het ergens anders.
-Badkamer.
-Tuin.
-Schuur.
-Bank.
-Bij haar thuis, alhoewel ik dat niet leuk zou vinden, als het mijn vriendin was.

= een puinhoop
Badkamer zit naast mijn kamer
Mijn kamer heeft uizicht op me tuin en het is koud
Beneden is oook geen optie want als 1 van de 2 trapt af komt heeft zij dr kleding niet aan
Haar vader mag me niet dus als die zoiets zou zien kan ik het op een rennen zetten![]()
Het is niet een vraag of het kan.. het is ''How far would you go to get laid?''= een puinhoop
Badkamer zit naast mijn kamer
Mijn kamer heeft uizicht op me tuin en het is koud
Beneden is oook geen optie want als 1 van de 2 trapt af komt heeft zij dr kleding niet aan
Haar vader mag me niet dus als die zoiets zou zien kan ik het op een rennen zetten![]()
Ik ga haar niet palen waar me ma en zus bij isGewoon in je kamer dus, lekker onder de dekens lekker tegen der kont aan liggen, en heel zachtjes er even in en uit ploppen.

Haha nou ik wacht wel een avondje en blaf haar een andere keer volHet is niet een vraag of het kan.. het is ''How far would you go to get laid?''

Ik ga haar niet palen waar me ma en zus bij is
Haha nou ik wacht wel een avondje en blaf haar een andere keer vol![]()
Mij te veel werk voor een beurtJonge, gewoon rustig aan.
Dus niet raggen.
Wat je ook eventueel zou kunnen doen is, je pc straks loskoppelen en even naar beneden verhuizen.
Is maar een paar minuten werk.