AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
's avonds , als het buiten donker wordt, droom ik ervan om lukraak vrouwen te vermoorden. niet gewoon doodschieten ofzo, nee echt uitgebreid. ik krijg een stijve pik als ik eraan denk hoe het is om een vrouw langzaam de keel dicht te knijpen en haar gorgelend en spartelend de hoop in haar ogen te zien verliezen. hoe haar armen eerst vurig en sterk zijn, en langzaam passief en slap worden, de geur van urine achterlatend als ze alles laat lopen met haar laatste ademstoot.

als ik over straat loop, zie ik ze op hun fietsjes langs me fietsen. met de kraagjes van hun jasjes omhoog, mij negerend, omdat ik met een hond ben. elke keer moet ik op mijn tanden bijten om er geen van de fiets te trekken en de struiken in te sleuren.

in de rij bij de kassa fantaseer ik erover om de kassajufrouw met haar hoofd egen de lopende aan te meppen en hevig bleoden in de kont te nken terwijl ik haar armen met mijn riem op haar rug vastmaak.

ik zit hier heel erg mee. ik weet dat het niet mag van de wet. maar ik kan niet anders. de wereld zou zo veel beter zijn zonder die hoertjes van 15, met hun sl*tten make-up die me de hele dag uitdagen en bijna smeken om verkracht te worden met hun naveltruitjes en korte broekjes.

Laatst bewerkt:
's avonds , als het buiten donker wordt, droom ik ervan om lukraak vrouwen te vermoorden. niet gewoon doodschieten ofzo, nee echt uitgebreid. ik krijg een stijve pik als ik eraan denk hoe het is om een vrouw langzaam de keel dicht te knijpen en haar gorgelend en spartelend de hoop in haar ogen te zien verliezen. hoe haar armen eerst vurig en sterk zijn, en langzaam passief en slap worden, de geur van urine achterlatend als ze alles laat lopen met haar laatste ademstoot.

als ik over straat loop, zie ik ze op hun fietsjes langs me fietsen. met de kraagjes van hun jasjes omhoog, mij negerend, omdat ik met een hond ben. elke keer moet ik op mijn tanden bijten om er geen van de fiets te trekken en de struiken in te sleuren.

in de rij bij de kassa fantaseer ik erover om de kassajufrouw met haar hoofd egen de lopende aan te meppen en hevig bleoden in de kont te nken terwijl ik haar armen met mijn riem op haar rug vastmaak.

ik zit hier heel erg mee. ik weet dat het niet mag van de wet. maar ik kan niet anders. de wereld zou zo veel beter zijn zonder die hoertjes van 15, met hun sl*tten make-up die me de hele dag uitdagen en bijna smeken om verkracht te worden met hun naveltruitjes en korte broekjes.

Wat raar presies het zelfde heb ik dus ook vaak:eek:

cisco zuigt derde beens

k*t personeels manager heeft zich vergist met mijn overuren door te geven, 12 ipv 42, dikke lul! had mij verwacht aan een dikke pré deze maand :(

ok op de koop toe hebben ze ook nog eens vergeten mijn maaltijdcheques te bestellen, nu ben ik helemaal frikkin pissed off

Wanneer ik ermee klaar ben past er een plate van 25kg in zijn poepgaatje

Wanneer ik ermee klaar ben past er een plate van 25kg in zijn poepgaatje

Ik heb dat nooit gesnapt eigenlijk. Mensen die hun pré asap op hun rekening willen. of het nu de eerste tweede of vijfde dag van de maand is boeien. In jouw geval krijg je het volgende maand toch?
Maar ik werk nog niet, dus misschien ben ik nog te jong .. :(

:(verkouden verdomme:mad: en dat morgen op me verjaardag:mad:

Ik heb dat nooit gesnapt eigenlijk. Mensen die hun pré asap op hun rekening willen. of het nu de eerste tweede of vijfde dag van de maand is boeien. In jouw geval krijg je het volgende maand toch?
Maar ik werk nog niet, dus misschien ben ik nog te jong .. :(

mss omdat de lening of huishuur er op het begin van de maand afgaat ;) en het gaat niet over 100€ hier , maar over bijna 600€ in totaal dat ik tekort heb deze maand

Laatst bewerkt:

dit is só true

heb jij ook cisco gedoe van leercentrum?:D

Ziek.. steeds kotsen.

Mag volgende week maandag pas weer sporten!:( (Net contactlensinplantatie gehad:))

oke ik ben heel vrolijk, voel me heel de dag al heel goed, yeah
never felt better, heerlijk dit, alles gaat goed. my life ****ing rules!
tot 2 uur terug.. onderdrukte haat/woede/k*tzooi etc. atm :p **** wat k*t man wat ****ing k*t en ****INGNGNNGNGNGNG messed up. **** IT **** it ****ing all

pfhiew dat lucht wat op.

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

oke ik ben heel vrolijk, voel me heel de dag al heel goed, yeah
never felt better, heerlijk dit, alles gaat goed. my life ****ing rules!
tot 2 uur terug.. onderdrukte haat/woede/k*tzooi etc. atm :p **** wat k*t man wat ****ing k*t en ****INGNGNNGNGNGNG messed up. **** IT **** it ****ing all

pfhiew dat lucht wat op.

*Mogelijk NSFW inhoud

Alleen leden kunnen deze inhoud bekijken

nu komt het verhaal. of ga je er een topic over openen?

kan er nog steeds niet tegen om wat beloofd te worden en vervolgend jezelf erop verheugen en dat het dan afgenomen word

maar voor de rest gaat het gelukkig heel goed :)

kan er nog steeds niet tegen om wat beloofd te worden en vervolgend jezelf erop verheugen en dat het dan afgenomen word

maar voor de rest gaat het gelukkig heel goed :)

mijn vader zei altijd heel wijs:

verwacht er niks van, dan valt het altijd nog mee.

mijn ouders zullen dan toch gelijk hebben
autist :

Er is sprake van beperkingen in de communicatie en taalgebruik
Er is sprake van een beperkt voorstellingsvermogen en verstoorde fantasie.
Er is sprake van een opvallend beperkt gebied van interesses en gedragingen[/B].

vooral de 2 laatste zijn erg aanwezig :o

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven