AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
****ing irritante buitenlander in de klas, gaan niet lang goed meer of die leert vliegen.

****ing irritante buitenlander in de klas, gaan niet lang goed meer of die leert vliegen.
hehe heb ik ook man, ik heb helemaal niks tegen allochtonen maar wel als ze de hele tijd badboi uit lopen te hangen en alleen maar wallabilla zeggen..

ewa swa, wallah ik weet uw bed slapen!

Paris is mijn profiel komen bekijken

ow nee dat moet in het wat maakt je dag goed topic

Ben geil.. en me vriendin is werken :o

iemand uurtje tijd? als vergoeding bied ik eeuwige karma, en voor wat het waard is krijg je wat drinken en een koekje ofzo

Me werk heeft me gebelt 2 uur voordat ik moet beginnen ... jaa bij deze bel ik je af... want we zitten met uren ... Ik denk zo : :fuu:
Chef: vind je het heel erg????
ik: ja zeker wel is toch weer minder geld ...
Chef: ja ik doe dit in opdracht en moet je morgen maar bij :sd: zeggen wat je er van vind....

Ik: oke komt goed...
hang telefoon op denk van :fire::yell::headbang::slap::fuu:

Als ik me navel vinger en dan aan me vinger ruik stikt het echt ernstig, heeft iemand dit ook ? ( moet je ff je navel vingeren en dan ruiken) svp

Als ik me navel vinger en dan aan me vinger ruik stikt het echt ernstig, heeft iemand dit ook ? ( moet je ff je navel vingeren en dan ruiken) svp

ja toevallig heb ik dat ook ja! heb het al een heel tijdje alleen durfde het nooit te zeggen!

Ik ben elke dag pas om half 6 thuis van school en moet sochtends om 6 uur op...

Ik was net gta4 ballad of gay tony aan het spelen. Die missie met die diamanten dat je die bikers moet opblazen. kom er eindelijk voorbij valt dat t*fus spel uit godigjdvoudfiahuiovghubagiopbgipubuIUBGBGEFBGEYGBFBViyvUIPUIU1IP11111111111!!!!!!!

:fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu::fuu:

roidrage

ik snap niks meer van mn SQL querries...

moet van die gare combo's met functies, joins, subquerries enzo maken

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven