- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
ik zeg het je swa, terminator 3 is vet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik zeg het je swa, terminator 3 is vet
Ja een ****ing grote vieze smerige drap is het, maar goed, h4rdk00r dat ik ben ga ik het uiteraard niet weggooien.![]()

Zat er wel over na te denken om er pics van te schieten, heb er maar van af gezien want... tja... Pics maken van mislukte rijst?![]()
ik houd van je maar dat is echt een schijt film
Al gezien en snapte er niks van, wil een film die ik met mijn lage IQ nog kan begrijpen.

Nou dan kan ik je nog altijd terminator 4 aanraden die is ook heel leuk
Grappig, hij vond THERMOMETER 4Nou dan kan ik je nog altijd terminator 4 aanraden die is ook heel leuk

Macho man is macho
Net zoals terminator 3?
Ga hem downloaden, maar zoek eigenlijk iets meer fapbaarder.
Bunny house, gilmore girls movieGa hem downloaden, maar zoek eigenlijk iets meer fapbaarder.
Beetje american pie achtige shit
pak dan hazelnoten
je doet olijfolie bij je kwark?Heb ik niet. Ik zal het moeten doen met alleen m'n bakje kwark.. En wat olijfolie, h4rdk00r dat ik ben.
Die 2 heb ik al gezien en Sex and the City 2 in de bios op een date, waarom wil je me dat aan doen?The Other Guys spelen enkele lekkere chicks in.
Je kan btw ook altijd nog Sex and the City 2 gaan kijken.

Wat een gayfilms ga je vriendin nou maar ppen.
ja jij wou toch iets fapbaarsDie 2 heb ik al gezien en Sex and the City 2 in de bios op een date, waarom wil je me dat aan doen?
Wat een gayfilms ga je vriendin nou maar ppen.