AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
weet iemand een manier hoe ik snel mijn shakebeker schoon kan krijgen???

dus niet 2 keer omspoelen met warm water, uit elkaar halen en laten drogen. maar sneller en makkelijker!

dus niet 2 keer omspoelen met warm water, uit elkaar halen en laten drogen. maar sneller en makkelijker!
je hebt bij die sport toko's soms van die uber tabletten liggen die je fles schoon kunnen maken.. kijk anders even op xxl nutrition enzo, imo wel epic geldverspilling

je hebt bij die sport toko's soms van die uber tabletten liggen die je fles schoon kunnen maken.. kijk anders even op xxl nutrition enzo, imo wel epic geldverspilling

hhm ill check it out.

ik ben echt lui. dan laat ik me beker gewoon de hele dag een beetje staan en ruikt hij naar 2 dagen naar dode dieren enzo =\

hhm ill check it out.

ik ben echt lui. dan laat ik me beker gewoon de hele dag een beetje staan en ruikt hij naar 2 dagen naar dode dieren enzo =\
ja ik ook, die van mij ligt nog in mn tas.. maargoed het is maar 5 minuutjes werk om hem schoon te maken en af te drogen, heb ook geen idee of die tabletten met hyperspeed werken.. zal wel niet denk ik

Wat een weer.... regen en storm, zal er maar op je fietsje een uurtje doorheen moeten fietsen.:(

1 keer omspoelen en dan met een fohn droogblazen. (not srs)

Ik heb gewoon 2 shakebekers. 1 in de vaatwasser en de andere klaar voor gebruik:D

---------- Toegevoegd om 14:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:23 ----------

Wat een weer.... regen en storm, zal er maar op je fietsje een uurtje doorheen moeten fietsen.:(

Idd echt k*t, maar ik ga toch maar naar de gym fietsen:(

ja ik ook, die van mij ligt nog in mn tas.. maargoed het is maar 5 minuutjes werk om hem schoon te maken en af te drogen, heb ook geen idee of die tabletten met hyperspeed werken.. zal wel niet denk ik

beter koop ik zon bier glazen schoonmaak ding. :D

Ik klaag voor vanavond voor me broertje, sint maarten:o Storm en regen

Je moet je shakebeker sowieso nooit wassen. Op een gegeven moment gaat ie niet erger stinken, tenminste bij mij niet.

Ik moet ook in dit weer weg zo, aan me stage:(
Fv snel een maaltijd erin gooien en dan weg:)

met scheren in me lip gesneden :fuu:

tumblr_l6jwe8HCBn1qzkw75.gif

wat is daar scheef aan

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven