XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
HM36~Drugs-Are-Bad-Posters.jpg

schop ipv shop;)

Bleh, lonely fridays :(

ik liet een scheet in bad, en er kwam iets mee:(

Griep.. Kak!!

k*tweer

zo voor de 5e keer door fietsen (gelukkig voor fitness maar soit)

Dat het nu alweer 8 uur is :fuu:

dat ik net met de training niet van die polsbandjes kon vinden voor betere grip bij deadlift (die stang zelf heeft niet zoveel grip)

Klote huisartsen praktijk is dicht t/m woensdag en dinsdag mag mijn hechting eruit:mad:. En heb geen zin om naar andere huisarts te gaan:o

De laatste tijd begin ik gewoon een schijthekel te krijgen aan de radio!
Steeds meer reclame reclame, en nog meer reclame. Als je dan naar een andere radiozender zapt: RECLAME! :mad:

Maar het is nog veel erger. ALS er dan muziek gedraaid word, dan is het muziek van die omhooggevallen lowlifes zoals Lady GaGa, Usher en Ke$ha. Hun muziek betekend helemaal niks. Van het begin tot het einde is het meaningless, en senseless. De enige reden waarom zij beroemt worden is omdat ze zich raar kleden, of omdat ze geile vrouwen in hun clip hebben.

Waarom draaid geen enkele zender meer echte muziek van Nirvana, Eric Clapton, Duran Duran, Elton John, Bon Jovi, Guns 'n Roses, Metallica, AC/DC en ga zo maar f*cking door!

Nee hoor, tegenwoordig luisteren we met z'n allen massaal naar reclame en mediageile aanstellers die geen flauw benul hebben van muziek.

Niet haten op Lady GaGa potverdomme :mad:

P-p-p-p-p-pokerfaceeee

EN HOE DE **** KAN IK JUSTIN BIEDER VERGETEN!!! :mad:
Wat een vreselijk joch, dat is toch geen muziek mensen. Hoe kan die kansloze rotpuber miljoenen hits youtube hebben, en Green Day moet het doen met een paar duizend.

EN HOE DE **** KAN IK JUSTIN BIEDER VERGETEN!!! :mad:
Wat een vreselijk joch, dat is toch geen muziek mensen. Hoe kan die kansloze rotpuber miljoenen hits youtube hebben, en Green Day moet het doen met een paar duizend.

Justin Bieber!!!! :heart:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven