XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Hmm.. vertel het hele verhaal eens schatje.
het begon op een mooie regenachtige vrijdagochtend toen ik merkte dat ik een lichte pijn kreeg bij mn knie en een klein bobbeltje iets onder je knie waarvan ik de naam niet weet.
Werd steeds erger en nu heb ik ook last van mijn scheenbeenbot ding, want bij mij is het zo dat die sneller groeit dan de kuitbeenbot ding en het weefsel kan het bijna niet bijhouden.. waardoor mn scheenbeenbot ding dus erg puntig word en ik er niet op kan steunen met mn prothese.

ik moet nu met ''spoed''
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
donderdag op controle

Haha ja wel spoed idd.. heb je foto's van je been?

nee helaas :( als ik de röntgenfoto mee krijg stuur ik hem je wel

Hmm wel heftig man... echt weer zoiets waar je niks aan kunt doen maar waar je wel mee moet leren leven.

Hmm wel heftig man... echt weer zoiets waar je niks aan kunt doen maar waar je wel mee moet leren leven.
Ja het is wel klote idd.. maar het is nou eenmaal zo.
De operatie zelf etc boeit me vrij weinig, weet welke pijn ik kan verwachten en hoe ik me ga voelen maar het 6 weken lang thuis zitten en niet kunnen trainen maakt me toch wel een beetje pissig hehe

Mag je dan helemaal niet trainen of alleen geen beenoefeningen? Want ik heb door medicatie wel eens helemaal stil gezeten.

Mag je dan helemaal niet trainen of alleen geen beenoefeningen? Want ik heb door medicatie wel eens helemaal stil gezeten.
Ja ik kan mn prothese niet aan.. en zonder been gaat moeilijk :p kan alleen bedenken dat ik dan mn biceps kan trainen
ik hoop gewoon op een zo snel mogelijk herstel of dat het uberhaupt helemaal niet nodig is om geopereerd te worden maar dat het gewoon een irritatie is.. maar die kans is maar klein denk ik.
ook misschien thuis wat bijhouden met een paar dumbbells, beter iets dan niets

Ja ik kan mn prothese niet aan.. en zonder been gaat moeilijk :p kan alleen bedenken dat ik dan mn biceps kan trainen
ik hoop gewoon op een zo snel mogelijk herstel of dat het uberhaupt helemaal niet nodig is om geopereerd te worden maar dat het gewoon een irritatie is.. maar die kans is maar klein denk ik.
ook misschien thuis wat bijhouden met een paar dumbbells, beter iets dan niets

True story, vervelend man.

Ik heb echt goede vrienden :) jezus

Nou, mijn vrienden zijn achterbaks.. de laatste weken gaat het sowieso niet zo goed, maar nu begint het me toch echt te irriteren...

voorbeeldje:

Ik: "jo, ga je mee wat doen"
hij: "mwa, niet echt zin om iets te doen, ik laat je nog weten"
ik: "oke man, sms / bel maar"

ondertussen vraag ik aan een andere vriend van me hetzelfde, en ja hoor.. hij antwoorden hetzelfde.

Vervolgens kom ik in het dorp, ff peuken halen... en zie ik ze daar met zijn 2e chillen?

Dit soort dingen, gebeuren wekelijks.. heb het gevoel dat ze me niet meer moeten, maar heb ook het gevoel dat ik hun niet echt meer moet...

maargoed :) :)

Nou, mijn vrienden zijn achterbaks.. de laatste weken gaat het sowieso niet zo goed, maar nu begint het me toch echt te irriteren...

voorbeeldje:

Ik: "jo, ga je mee wat doen"
hij: "mwa, niet echt zin om iets te doen, ik laat je nog weten"
ik: "oke man, sms / bel maar"

ondertussen vraag ik aan een andere vriend van me hetzelfde, en ja hoor.. hij antwoorden hetzelfde.

Vervolgens kom ik in het dorp, ff peuken halen... en zie ik ze daar met zijn 2e chillen?

Dit soort dingen, gebeuren wekelijks.. heb het gevoel dat ze me niet meer moeten, maar heb ook het gevoel dat ik hun niet echt meer moet...

maargoed :) :)

Haha, wat een k*tstreek.
Gelijk kappen met die 'vrienden'.

Haha, wat een k*tstreek.
Gelijk kappen met die 'vrienden'.

Ja ik weet het.. maar dan sta ik er vrijwel 'alleen' voor snap je wat ik bedoel? heb niet zoveel echte vrienden, maar dacht dat hun mijn echte vrienden waren....

Naja, gelukkig heb ik een lief vriendinnetje waar ik de hele dag bij kan zitten als ik wil.. en bb is my life, dus het maakt me allemaal niet zoveel meer uit :)

Ja ik weet het.. maar dan sta ik er vrijwel 'alleen' voor snap je wat ik bedoel? heb niet zoveel echte vrienden, maar dacht dat hun mijn echte vrienden waren....

Naja, gelukkig heb ik een lief vriendinnetje waar ik de hele dag bij kan zitten als ik wil.. en bb is my life, dus het maakt me allemaal niet zoveel meer uit :)

Je moet inet aan ze blijven plakken omdat het 'je enige vrienden zijn'. Genoeg andere mensen op de wereld, je maakt heus wel weer nieuwe. Ze lopen gewoon met je te ****en en je laat het een soort van gebeuren. Misschien helpt het ook als je is een stevig gesprek aangaat.

Btw:
The iron never lets you down.

Je moet inet aan ze blijven plakken omdat het 'je enige vrienden zijn'. Genoeg andere mensen op de wereld, je maakt heus wel weer nieuwe. Ze lopen gewoon met je te ****en en je laat het een soort van gebeuren. Misschien helpt het ook als je is een stevig gesprek aangaat.

Btw:
The iron never lets you down.

Ja daar heb je ook wel gelijk in, ik laat me er een beetje door beïnvloeden. een stevig gesprek aangaan is al een tijd geleden gebeurd, maar als reactie hierop kreeg ik: jij reageert ook niet altijd terug als iemand jou belt / smst, dus dan hebben wij ook zoiets van; waarom zouden wij jou nog bellen / smsen.

Maar in mijn ogen ben ik nu juist de laatste maanden de enige die HUN vraagt iets te gaan doen... Dus het houd ver op voor mij denk ik.
Maar ja, niets mis met dit op zich. Tijd om maar eens te stoppen met blowen / alcohol drinken en lekker trainen en me eigen ding doen :)

btw, goede spoiler. The one and only.

mobistar doet het niet meer in mijn gemeente alvast , k*tfirma

al heel de namiddag geen netwerk op gsm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven