Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

heel alleen :(

Lady Gaga gezien :D

Cry.gif

[afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

vuile tele 6 programmas over liefde en al die oude mensen van 60+ die opbellen omdat ze eenzaam zijn voor belachelijke telefoonkosten.
Gaat het over een relatie die uit is, ja ik zie dat er wat problemen waren
NO SHIT SHERLOCK
vuile oplichterij word er schijtziek van dit allemaal toe gelaten word.En dat een overleden echt genoot dan zeggen ze ja ik zie dat het een sterk persoon is blabla:mad: dat mensen hier hun brood mee verdienen
walgelijk:mad:

Laatst bewerkt:
vuile tele 6 programmas over liefde en al die oude mensen van 60+ die opbellen omdat ze eenzaam zijn voor belachelijke telefoonkosten.
NO SHIT SHERLOCK
vuile oplichterij word er schijtziek van dit allemaal toe gelaten word.En dat een overleden echt genoot dan zeggen ze ja ik zie dat het een sterk persoon is blabla:mad: dat mensen hier hun brood mee verdienen

OT: Veel te fakking vroeg wakker...:(

...

weer enkele uurtjes overslapen...

---------- Toegevoegd om 01:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 01:24 ----------

NO SHIT SHERLOCK
is lache man kan jij ook doen krijg je dikke doekoe

Was me brood vergeten naar school, dus een maaltijd gemist:(
Maar goed dat ik 12 uur alweer klaar was!:)

Kan geen mooie jas vinden, iemand suggesties?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven