Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voor een chickie wel ja, jakkiebah.
Hoe ist met Kersie?
Vrouw met gewoon rondingen hebben:cool:
Gaat stabiel, school bevalt wel leuke klas enzo.
Krijg alleen me stage niet betaald en dan loop ik toch al snel rond de 400 per maand mis:mad:
Voor de rest luister ik depressiefe muziek en heb ik nog steeds rare beelden in me hoofd:p
zat in de bus en liep een vouw op het zebrapad en moest gelijk denken aan hoe her eruit zou zien als dat grote wiel van de bus haar schedel zou breken en hoe haar hersens over de grond zouden liggen :roflol:
EN MET JOU?:D:D

@kersenpit
Ga dan ook 'n echte studie doen, krijg je dikke doekoe voor je stage. :D

Vrouw met gewoon rondingen hebben:cool:
Gaat stabiel, school bevalt wel leuke klas enzo.
Krijg alleen me stage niet betaald en dan loop ik toch al snel rond de 400 per maand mis:mad:
Voor de rest luister ik depressiefe muziek en heb ik nog steeds rare beelden in me hoofd:p
zat in de bus en liep een vouw op het zebrapad en moest gelijk denken aan hoe her eruit zou zien als dat grote wiel van de bus haar schedel zou breken en hoe haar hersens over de grond zouden liggen :roflol:
EN MET JOU?:D:D

Verbaast me helemaal niks van je dude :p Geld mislopen is nooit leuk, I feel your pain.
Met mij alles ok hoor, behalve dat ik ongelooflijk moe ben en mijn vrije dag wordt steeds uitgesteld lijkt het. EN IK MOEST ZATERDAG VRIJ HEBBEN EN DAT HEB IK NIET :mad: Maar ok, alles goed hier :D

Verbaast me helemaal niks van je dude :p Geld mislopen is nooit leuk, I feel your pain.
Met mij alles ok hoor, behalve dat ik ongelooflijk moe ben en mijn vrije dag wordt steeds uitgesteld lijkt het. EN IK MOEST ZATERDAG VRIJ HEBBEN EN DAT HEB IK NIET :mad: Maar ok, alles goed hier :D

Wtf, wanneer krijg je wel 'n keer vrij?

Anti-klacht: Je wordt rijk. :)

@kersenpit
Ga dan ook 'n echte studie doen, krijg je dikke doekoe voor je stage. :D
Ik word de beste verkoper en presentatie houder in de geschiedenis:mad:
Nee vooral als je er wel aanwezig voor moet zijn:mad:
Hmm mooi k*t, je moet natuurlijk geen wallen krijgen he.
Gewoon ziek melden dus:p

Wtf, wanneer krijg je wel 'n keer vrij?

Anti-klacht: Je wordt rijk. :)

Weetikveel, eerst had ik dinsdag vrij, dan vandaag en toen werd het verzet naar vrijdag, maar of dat doorgaat weet ik ook niet. Lekker, veertig uur werken *facepalm*

Ik ben al rijk. :cool:

Ik word de beste verkoper en presentatie houder in de geschiedenis:mad:

Nee vooral als je er wel aanwezig voor moet zijn:mad:
Hmm mooi k*t, je moet natuurlijk geen wallen krijgen he.
Gewoon ziek melden dus:p

Kan ik ook al niet doen, er zijn drie ontslagen geweest deze week door meisjes die ziek waren in hun proefperiode (daar zit ik nu in, nieuw werk he.) Dus dat gaan we niet doen. :P

Laatst bewerkt:
Weetikveel, eerst had ik dinsdag vrij, dan vandaag en toen werd het verzet naar vrijdag, maar of dat doorgaat weet ik ook niet. Lekker, veertig uur werken *facepalm*

Ik ben al rijk. :cool:

Ik ben om, ik stop met studeren, wanneer gaan we trouwen? ???

a big fat mlkmdsqflkjd mflkjqsdmgkjbuerap^zpeo jmwkxcnv qmlise japz oiejgmsdlqkjf mljkmeziljfmsldkjf mqlskdjfmsldikj fqmsldkj -.-

a big fat mlkmdsqflkjd mflkjqsdmgkjbuerap^zpeo jmwkxcnv qmlise japz oiejgmsdlqkjf mljkmeziljfmsldkjf mqlskdjfmsldikj fqmsldkj -.-
je bent zelf een big fat mlkmdsqflkjd mflkjqsdmgkjbuerap^zpeo jmwkxcnv qmlise japz oiejgmsdlqkjf mljkmeziljfmsldkjf mqlskdjfmsldikj fqmsldkj

Mag ik het bruidsmeisje zijn?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven