AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
nope, niet te breken idd

You suck at this, don't you.

idd, omdat ik niet van de normale sociale conventies hou:)

krijg het schijt van die geforceerde elkaar-leren-kennen fase. het interesseert me geen reet wat een chick allemaal in haar verleden heeft gedaan, welke school ze gaat en blablabla, enige wat me boeit is als ik er op dat moment lol mee kan maken:P

krijg het schijt van die geforceerde elkaar-leren-kennen fase. het interesseert me geen reet wat een chick allemaal in haar verleden heeft gedaan, welke school ze gaat en blablabla, enige wat me boeit is als ik er op dat moment lol mee kan maken:P

Je legt het wel mooi uit.

Hypothetisch gezien dan hè..ik bedoel, we weten allemaal dondersgoed dat jij nog maagd bent.

kga mn elitemembership eens gebruiken en mn naam veranderen, altijd die anusgrappen :'(

ik begin sterk het gevoel te krijgen dat paris een van de beste troll is op dbb.

ooit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven