Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik vind die avatar van jou denkik mooier dan die tietie h**r met die horkenkop van hierboven[Link niet meer beschikbaar]

Niet geheel onbegrijpelijk, jouw afbeelding zou ik zeker ook doen![]()
Misschien lichaam, maar heb echt iets voor die ruige chick look.
Moet niet te zijn.
Zoiets, zonder die piercings (oren neus en wangen), fap fap fap (srs). Piercings kunnen wel, maar die oren en zo'n koeien ring gaat te ver![]()

In de hoop dat jij interessant bent, ben je dus nietWaarom beginnen mensen een gesprek met mij als ze niks te vertellen hebben![]()
moet je doen!Wilde ik ook aan mee doen een half jaar geleden, maar kon toen niet inschrijven.
Waar kan je je inschrijven?
big dealEen vrouw van circa 25-30 ging vanmiddag op haar bek (fiets), met haar hoofd op de stoep, bewusteloos etc.
Het gebeurde recht voor m'n neus...krijg nu steeds dat beeld voor me![]()

In de hoop dat jij interessant bent, ben je dus niet

Meestal blijf ik gewoon stug in m'n bed liggen als ik niet kan slapen.
. .niet geheel onbegrijpelijk, jouw afbeelding zou ik zeker ook doen :d
is het klein is ze knapper

Het lijkt nu echt op 'n blauw oog, maar dan rood...
Meestal blijf ik gewoon stug in m'n bed liggen als ik niet kan slapen.

. .
---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------
is het klein is ze knapper![]()
die chicky die je had geqoute.toen in die foto in het klein zag dacht ik die is wel sexy,maar nu ik de foto in het groot zie NOT
Me too, laptop ligt naast me.
---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------
Hoe bedoel je?