AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vandaag heb ik niks te klagen.

:fuu:

Ik vind die avatar van jou denkik mooier dan die tietie h**r met die horkenkop van hierboven[Link niet meer beschikbaar]

Misschien lichaam, maar heb echt iets voor die ruige chick look.

Moet niet te zijn.

Zoiets, zonder die piercings (oren neus en wangen), fap fap fap (srs). Piercings kunnen wel, maar die oren en zo'n koeien ring gaat te ver:o

Niet geheel onbegrijpelijk, jouw afbeelding zou ik zeker ook doen :D

oa2cn9.jpg

Wanneer heb je tijd?

noooooooooooh mijn scheten klinken en ruiken echt super vies :o

Misschien lichaam, maar heb echt iets voor die ruige chick look.

Moet niet te zijn.

Zoiets, zonder die piercings (oren neus en wangen), fap fap fap (srs). Piercings kunnen wel, maar die oren en zo'n koeien ring gaat te ver:o

Pixie is cute ja :D

Waarom beginnen mensen een gesprek met mij als ze niks te vertellen hebben:(

Een vrouw van circa 25-30 ging vanmiddag op haar bek (fiets), met haar hoofd op de stoep, bewusteloos etc.

Het gebeurde recht voor m'n neus...krijg nu steeds dat beeld voor me :thumbdown:

In de hoop dat jij interessant bent, ben je dus niet

Jawel, maar ik heb geen zin om met haar te praten, zij lijkt geintresseerd in mij, maar op het moment dat het erop aankomt, doet ze net of ze me niet kent. Waarschijnlijk te chicken dus helaas.

Laatst bewerkt:
Ooglid begint nu aardig pijn te doen. :fuu:

Het lijkt nu echt op 'n blauw oog, maar dan rood... :o

Meestal blijf ik gewoon stug in m'n bed liggen als ik niet kan slapen.

:aai:

Me too, laptop ligt naast me.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

. .

---------- Toegevoegd om 02:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:02 ----------

is het klein is ze knapper:P

Hoe bedoel je?

:aai:

Me too, laptop ligt naast me.

---------- Toegevoegd om 02:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 02:04 ----------

Hoe bedoel je?
die chicky die je had geqoute.toen in die foto in het klein zag dacht ik die is wel sexy,maar nu ik de foto in het groot zie NOT
de foto van paris

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven