Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik ga zo slapen (srs)

Chickies ..

Zegt dat ze single is, nodigt ze me eerst uit om wat te gaan drinken, geilt ze me wat op enzo, maar omdat ik al andere date had kon ik niet met haar. Zegt ze nadien op msn "Voel me rot, jongen waarmee ik al een jaar close ben heeft me diep gekwetst, maar kan beter niet zeggn waardoor..."

b*ch.

Chickies ..

Zegt dat ze single is, nodigt ze me eerst uit om wat te gaan drinken, geilt ze me wat op enzo, maar omdat ik al andere date had kon ik niet met haar. Zegt ze nadien op msn "Voel me rot, jongen waarmee ik al een jaar close ben heeft me diep gekwetst, maar kan beter niet zeggn waardoor..."

b*ch.
Altijd zo dom als iemand dat doet.. "Heb iets heel leuks meegemaakt dit weekend, spreek er liever niet over". Begin er dan ook niet over.

Jongens, wat ik vannacht heb meegemaakt.....! Maar ik kan er beter niet over praten.

Jongens, wat ik vannacht heb meegemaakt.....! Maar ik kan er beter niet over praten.

FUUUU.jpg

Had ik net een heel verhaal getypt wat er was gebeurd, valt m'n internet weg :S nu is het allemaal weg :S ga ik egt niet overnieuw typen :S

Kan weer eens niet in slaap komen.:fuux:

Ik stap ook altijd uit m'n bed en ga op DBB posten als ik niet kan slapen, zo weet ik namelijk zeker dat ik niet in slaap val.

:trollfacex:

Ik ben off, handen in de lucht en groeten aan je tante.

Ik stap ook altijd uit m'n bed en ga op DBB posten als ik niet kan slapen, zo weet ik namelijk zeker dat ik niet in slaap val.

:trollfacex:

Ik ben off, handen in de lucht en groeten aan je tante.

Ik hoef m'n bed niet uit, laptop staat altijd naast me op het hoofdkussen als ik alleen slaap, hoef dus alleen maar m'n hand uit te steken.:mad:

nix man

Hey ze hebben nu kerstmutsjes :trollfacex:

Zucht... heb weer een nacht gecrasht bij mijn chick.. weet niet of dat nou wel zo verstandig was

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven