Fitness Seller

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Voeding en dietetiek is niet echt BB gericht he...
Zijn vooral chicks die dat gaan doen en dan sonja bakker kant op gaan.

Klopt, ik help zo'n chick die voeding & dietitiek doet wel eens met huiswerk, is echt alles behalve BB gericht lol.

Klopt, ik help zo'n chick die voeding & dietitiek doet wel eens met huiswerk, is echt alles behalve BB gericht lol.

Het is meer biologie volgens mij? Hoe je darmen etc werken en je organen, poepen enzo.
Ik ging beetje zo'n chick testen beetje vragen stellen wat voor dingen ze in een dieet zou zetten voor een persoon met zwaar overgewicht, die vond ontbijtkoek, bananen etc gewoon allemaal prima, ook sultanatje tussendoor....

ontbijtkoek sultana wtf

Z'n post klopt wel hoor.
Vind stage sowieso belachelijk vooral met de eisen die gesteld worden.
Uiteindelijk is het gewoon hard werken voor niets.
Ja wellicht eerst kijken hoe alles gaat lopen:)
Dan nog een aardig fysiek neerzetten om te laten zien dat ik echt van zaken weet:D

Weet ook wel dat dat waar is hoor:o
Tis indd waardeloos uiteindelijk willen ze dat je met de maatschappij te maken krijgt maar dat krijg je hoe dan ook toch wel en de meesten van onze leeftijd werken dus best wel onzin. En die bedrijven maar genieten van al die mong*len die gratis komen werken.

dat de film van new kids gene ene k*t an was jonguh!!

o nee, toch wel. Toettoettt *en maakt een beweging alsof hij aan de claxon v/e vrachtwagen trekt*

Het is meer biologie volgens mij? Hoe je darmen etc werken en je organen, poepen enzo.
Ik ging beetje zo'n chick testen beetje vragen stellen wat voor dingen ze in een dieet zou zetten voor een persoon met zwaar overgewicht, die vond ontbijtkoek, bananen etc gewoon allemaal prima, ook sultanatje tussendoor....

Het zal je verbazen, het is zelfs vrij scheikundig ook.

Moe schijte jonge

K*tsneeuw verpest heel mijn dag.. en kan vanavond pas weer hardcore de gym hitten.
Wel lekkere wijven op de vrijdag dus extra testboost :D

Kater als een m****er :(

Nog steeds spierpijn in hamstrings van woensdag.

Verder is het op het werk echt ****ing saai.

1 of ander poetsvrouw ding da om half 11 oep mn deur komt kloppen

fuuuuuu

Kersenpit die uit zijn bek stinkt als een beer uit zijn reet.

Kersenpit is ook gewoon een zwerver brah.

J/K

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven