vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
hier vantzelfde , en kan moeilijk slapen enz
zal wel door de winter komen
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hope so, morgen langs gemeente tehuis of iemadn hem gevonden heeft

Had ook niet veel en nu helemaal niet meeranders lijk ik nog verdachter
zat wel niet veel geld in
grtz

Dat is dan geen leuke vondst
Zou wel kunnen

Oeiiii!Autoschade, door een k*thoer, betalen zal je..je reed te hard biatch ;-)
(achterkant auto draaide weg waardoor ze mijn voorbumper kapot beukte)
Oeiiii!
Je wilde toch een nieuwe (goede voornemens topic) of verwar ik je met iemand?

Bij onze sportschool heb je zo'n Marokkaan van rond de 35 jaar die echt focking hard schreeuwt om niks en dan doet die (na een oefening) alsof die bokst tegen iemand.
Je gaat toch niet schreeuwen als je jezelf 4x hebt opgetrokken of je een dumbbell van 18 kg een paar keer hebt kunnen curlen.
Volgende keer ga ik m'n ipod even meenemen..

Je gaat toch niet schreeuwen als je jezelf 4x hebt opgetrokken of je een dumbbell van 18 kg een paar keer hebt kunnen curlen.

Bij onze sportschool heb je zo'n Marokkaan van rond de 35 jaar die echt focking hard schreeuwt om niks en dan doet die (na een oefening) alsof die bokst tegen iemand.
Volgende keer ga ik m'n ipod even meenemen..
Ons nieuw leercontractje vandaag ontmoet, best raar chickie. Haar tot aan haar borsten, langs één kant afgeschorenJa, echt. Door het midden. En ze staarde naar mijn kont.
![]()
PuberEn gebeurde er verder nog iets..? Verzwijg je een bepaalde beschamende gebeurtenis..?

ik vind het ook wel geil om te dat horen.Puber
J/K Broik vind het ook wel geil om te dat horen.
En gebeurde er verder nog iets..? Verzwijg je een bepaalde beschamende gebeurtenis..?
Zoals?
Waarom nemen ze sowieso chicks aan die hun kop half kaal scheren, gatverdamme

Hebben jullie elkaar nog aangeraakt op bepaalde gevoelige plekjes?![]()

Hebben jullie elkaar nog aangeraakt op bepaalde gevoelige plekjes?![]()

Was onze keuze niet, in mijn opzicht past ze ook totaal niet in de winkel, maar de regiomanager mag niet discrimineren![]()
i lolled , sinds wanneer doen ze dat niet?