vrounieluutje
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 456
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Jerney bedoelt ook ongetwijfeld 1 tot 1,5mg. Ik zelf gebruik pillen van 3mg.

heb dat ook dat ik soms moeilijk in slaap val , en als ik in slaap lig dan wordt ik snel wakker
hoe komt dat?
nachtmens?

Nee sterker nog, als je het soms hebt ben je gewoon doodnormaal. Had dat niet verwacht van je.![]()
In Nederland kan je alleen 0.1mg pillen verkrijgen. Je kan echter ook importeren (import-vitamins.nl) Ik heb Natrol 3mg tabs.

Ziekte? Dacht dat dit normaal was voor mensen uit Vlaanderen.Haha dat klopt niet , hoe noemt de ziekte trouwens waarbij je snel mentaal achteruitgaat ? steeds kinderachtiger wordt enz ? merk dat wel op van mezelf
ik ben egt een mong**l aan het worden , normaal lach ik die mensen uit

Ziekte? Dacht dat dit normaal was voor mensen uit Vlaanderen.![]()

ja dat heb ik dus ook gelezen.. bedankt voor de site mac
zal je wat karma toesturen als het lukt
@ vrounieluutje: ben ook meer een nachtmens vanwege mijn ritme dat ik heb opgebouwd door mijn ultra relaxte schooltijden en beestelijke weekenden
moeilijk voor mij om moe te zijn voor 12 uur iig..
Je bent zelf een nachtmens.hah
nee is een serieuze vraag
---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------
ik zal je eens voor een week of 5 in coma slaan , eens zien of dat je dan nog een nachtmens bent

Jij hebt vast een hogere loon dan mij, bekijk het van de zonnige kant bro![]()

Die ziekte heet Retardation
[Link niet meer beschikbaar]
Ja het verdient wel lekker opzich, maarja.. vind het gewoon saai om daar weer de heletijd in dat magazijn rond te lopen![]()

Neem je telefoon mee en post tussendoor verder op DBB?![]()
4 uurtjes.Mm, ja zou idd wel kunnen maar ze vinden het niet zo relaxt als je daar met je telefoon rond loopt. Er moet wel gewoon 'hard' gewerkt worden... Hoef maar tot 10 uur gelukkig, dus dat valt wel mee4 uurtjes.
Valt reuze mee, succes iig bro!