MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
jerney het bloed gaat aan jouw handen hangen edit die post nou maar:p

In Nederland kan je alleen 0.1mg pillen verkrijgen. Je kan echter ook importeren (import-vitamins.nl) Ik heb Natrol 3mg tabs.

heb dat ook dat ik soms moeilijk in slaap val , en als ik in slaap lig dan wordt ik snel wakker
hoe komt dat?
nachtmens?

In Nederland kan je alleen 0.1mg pillen verkrijgen. Je kan echter ook importeren (import-vitamins.nl) Ik heb Natrol 3mg tabs.

ja dat heb ik dus ook gelezen.. bedankt voor de site mac :D
zal je wat karma toesturen als het lukt :)

@ vrounieluutje: ben ook meer een nachtmens vanwege mijn ritme dat ik heb opgebouwd door mijn ultra relaxte schooltijden en beestelijke weekenden :P
moeilijk voor mij om moe te zijn voor 12 uur iig..

Haha dat klopt niet , hoe noemt de ziekte trouwens waarbij je snel mentaal achteruitgaat ? steeds kinderachtiger wordt enz ? merk dat wel op van mezelf
ik ben egt een mong**l aan het worden , normaal lach ik die mensen uit
Ziekte? Dacht dat dit normaal was voor mensen uit Vlaanderen. ???

Ziekte? Dacht dat dit normaal was voor mensen uit Vlaanderen. ???

hah:p
nee is een serieuze vraag

---------- Toegevoegd om 16:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:25 ----------

ja dat heb ik dus ook gelezen.. bedankt voor de site mac :D
zal je wat karma toesturen als het lukt :)

@ vrounieluutje: ben ook meer een nachtmens vanwege mijn ritme dat ik heb opgebouwd door mijn ultra relaxte schooltijden en beestelijke weekenden :P
moeilijk voor mij om moe te zijn voor 12 uur iig..

ik wil een dagmens zijn

Laatst bewerkt:
werken over een uur :( damn it

Die ziekte heet Retardation

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Neem je telefoon mee en post tussendoor verder op DBB?:)

Mm, ja zou idd wel kunnen maar ze vinden het niet zo relaxt als je daar met je telefoon rond loopt. Er moet wel gewoon 'hard' gewerkt worden... Hoef maar tot 10 uur gelukkig, dus dat valt wel mee :) 4 uurtjes.

Mm, ja zou idd wel kunnen maar ze vinden het niet zo relaxt als je daar met je telefoon rond loopt. Er moet wel gewoon 'hard' gewerkt worden... Hoef maar tot 10 uur gelukkig, dus dat valt wel mee :) 4 uurtjes.

Ooooh:o Valt reuze mee, succes iig bro!

4 uurtjes
****ING LANG[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven