XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
fiets staat met lekke band op station moerwijk :fuu:

Ik was veel te laat op :mad:

Ik heb morgen 2 proefwerken :(

Was je erbij dan? :roflol: Het lukte namelijk voor geen meter.
Nee, maar je stond er wel bij als een geoefend kapitein aan het stuurwiel, zelfs Kapitein Iglo komt niet zo overtuigend over bij mij... maar goed, je was dus zeker rondjes aan het varen, of heb je een paar zeiljachten tot zinken gebracht?

Nee, maar je stond er wel bij als een geoefend kapitein aan het stuurwiel, zelfs Kapitein Iglo komt niet zo overtuigend over bij mij... maar goed, je was dus zeker rondjes aan het varen, of heb je een paar zeiljachten tot zinken gebracht?

Nou, het is daar ook niet zo moeilijk om te doen alsof je heel goed bent. Er staat namelijk altijd windkracht 4 :roflol: Dat is niks met zeilen. Maar goed, verder heb ik er niks mee.

Moet wat een school doen maar heb geen zin :fuu:

Lekker uitstellen tot morgen en morgen ''knallen''

Vannochtend eindelijk is eens op tijd de deur uit om de trein te halen (ik woon 1 min fietsen van het station) dus lekker op tijd voor de trein, nog even 5 minuutjes wachten (de trein had wat vertraging) en dus lekker neerploffen op een bankje en muziekje op en lekker krantje lezen. Nu zal je zeggen, ga zo door goed zo! kat in het bakkie, maar maar maaaaaaaaarrrrrr zie ik vanuit mijn ooghoek een klasgenoot van 4 jaar terug aan komen lopen dus ik doe snel mn krant iets hoger en ik buk iets voorove, maar het mocht niet baten, hij had me al gezien. Vervolgens was ik dus min of meer verplicht om de trein en metroreis met die kerel te praten, hij moest dezelfde richting op als ik, terwijl ik daar helemaal geen behoefte aan had. Ik wilde gewoon muziek luisteren en krant lezen:fuu:

Was voor de 4e dag op rij zeiknat op school en ook nat terug naar huis. :fuu:

Maaaaaaaaaaar :D Onze school werd ontruimd wegens ontploffingsgevaar in het scheikundelab. Dus wel lekker 2 uur eerder uit das dan wel weer stoer

kk files

Laatst bewerkt:
Regen. Elke dag die regen. :(

Heb zin in spekkoek, maar de winkels zijn gesloten. :fuu:

Dat m'n verkoudheid nu al 5 dagen bezig is en ik moet nog steeds snuiten als een gek.

Last van mijn rug, verder niets en dat is heel wat voor iemand die bekend staat als raszeikerd en (m)opperwezen **grijns**

Grtz,

Aad ~ Doix

het begon pas in de namiddag te regenen anders was ik lekker nog eens een dagje vrij van't werk :mad:

Wat een k*tweer! Het regent hier nog steeds de hele tijd.. :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven