AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ben verdomme de verjaardag van mijn neefje vergeten... (deug toch al niet als oom, dus dit kan er nog wel bij)

haha alst dat maar is ik heb mijn neef al 7 jaar niet meer gezien en moet hem ook niet zien

Niks meer, steek nu de open haard aan en ga een lekker bord Nasi met Saté-ajam eten.

****, word net wakker. Ben na het avondeten even op bed gaan liggen maar wordt nu pas wakker. Wil zo nog trainen maar ben zo duf als een weet niet wat :(

Pre workoutbooster anyone:D

Afgewezen voor mijn tweede stage als personal trainer doordat ik niet in het ecto plaatje instructeur plaatje pas.

We kunnen wel gewoon vrienden blijven.

Niet geslaagd voor mn rijexamen:(

Ik moet alweeer pissen...

Ik ga morgen weer zo moe zijn als ik op moet staan..

Gisteren (woensdag) test gemaakt van budgettering zonder te weten dat we dit semester maar twee testen hebben en geen examen. Had amper gestudeerd en naar die lessen ga ik amper. Ik vrees hooguit een 5-6/15 te halen en dus minstens een 10/15 te moeten halen op de tweede test. :mad:

Straks om half 7 op om rond 8u een test financiële analyse te maken, gelukkig hebben we hiervoor iets meer testen, maar wederom geen examen. :scratch: Dan hoop je op wat meer vrijheid eens je studeert... Zit je nog altijd vast aan die doordeweekse testen.

Ik kan niet slapen, dan maar weer achter de laptop.

Ik geloof er geen donder van maar als het wel zo is kan ze jou misschien wel naar eigen inzicht een make over geven :D
:clap: Jeetje jerney, betekend dat dat er nog hoop voor me is?
Ben al eens bij de plastische chirurg geweest en die zei dat er geen hoop meer was voor iemand die zo schreeuwlelijk als mij is, welke chirurg raadt jij me aan?
Je weet zeker dat je vriendin niet iets met het eten heeft gedaan, zodat ze jou als studiemateriaal kan gebruiken? ;)
Que?

gisteren me eerste officiele waarschuwing gehad met me brommert.

en vandaag ineens zo verkouden als een hond, neus zit helemaal dicht. word fijn werken dan zometeen..

Cijfers Cijfers Cijfers Cijfers

Ik heb gister een loempia gekocht van zo een gele kl***zak hier op de markt..
Nou, ik heb het geweten ook.. dat doe ik dus ook nooit meer. Ik ben potverdomme vanaf 7 uur voor de 3e keer naar de wc geweest omdat ik zwaar aan de racekak zit.
3 wcrollen er doorheen
Scrale anjer
Potverdomme

Laatste keer dat ik een loempia heb gekocht bij die vieze gele smeerlap

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven