AndroidHealthClinic

wat het beste te gebruiken om droog en mooi gespierd te worden?

Jerreper

Novice
Waardering
0
hey!

ik heb een vraagje aan de kenners..

ik fitness nu al een tijdje (3jaar) en het gaat steeds beter..
ben 1.84 en weeg op het moment 88kg met een bf van 12.3%
mijn uiteindelijke doel is om in mei rond de 92kg te komen te wegen en dan te gaan droog trainen naar de 90kg met een bf percentage van rond de 10.5%.. dit wil ik uiteindelijk bereikt hebben in juli

nu is mijn vraag aan jullie wat ik daar dan het beste voor erbij kan gebruiken om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen..
en met mooi bedoel ik dan vooral droog en mooi gespierd..

ik dacht namelijk zelf aan winstrol.. ik weet niet of dat het juiste middel is om mijn doel te bereiken want zo niet dan hoor ik dat graag!

alvast bedankt voor de reacties!!!

500 mg test voor bv 10 weken, daarna nakuren.

hey!

ik heb een vraagje aan de kenners..

ik fitness nu al een tijdje (3jaar) en het gaat steeds beter..
ben 1.84 en weeg op het moment 88kg met een bf van 12.3%
mijn uiteindelijke doel is om in mei rond de 92kg te komen te wegen en dan te gaan droog trainen naar de 90kg met een bf percentage van rond de 10.5%.. dit wil ik uiteindelijk bereikt hebben in juli

nu is mijn vraag aan jullie wat ik daar dan het beste voor erbij kan gebruiken om een zo mooi mogelijk resultaat te krijgen..
en met mooi bedoel ik dan vooral droog en mooi gespierd..

ik dacht namelijk zelf aan winstrol.. ik weet niet of dat het juiste middel is om mijn doel te bereiken want zo niet dan hoor ik dat graag!

alvast bedankt voor de reacties!!!

Het is zeker mogelijk om 5 a 8 kg te pakken bij een test only kuur van tien weken mits door verhoogd te gaan eten, intensiever te trainen en nie te vergeten whey shake en snelle carbs na de training en smorgens bij ontbijt.
's avonds is kwark met en soeplepel lijnzaadolie een absolute aanrader.

Ik heb het zelf zo gedaan en pakte er een mooie 8 kg mee van 86 naar 94 kg

Bf zat toen op 15 %, maar ben toen effe gaan cutten om dan drie maanden later naar een deca/test kuur van 12 weken over te stappen waarmee ik nu na drie weken al enkele kilo's heb gepakt...en het boeltje begint nu pas echt goed te werken , verwacht om toch mooi naar de 100 a 102 te gaan na het aflopen van mn kuurtje met opnieuw bf van 15%.

Clean Bulk Food (dus voornamelijk Complexe Carbs, Voldoende Eiwitten zowel dierlijk als plantaardig en voldoende groenten), Intensief Trainen, Cardio en een goede nachtrust zal het bf onderdrukken want steroids zetten de vetverbranding beter op gank maar dan moet je de verbranding via deze manieren ook in werking zetten.

Ga dus na je KT wat cardio doen 3 a 4 per week tijdens je kuurtje, drink dan je whey shake met wat dextro... en eet je pot kwark met een soeplepel lijnzaadolie en dan 2 uren later slapen...

andere manier kan zijn:
Eerst een bulkkuur doen (test only of gestackt met deca) en proberen zoveel mogelijk kilo's te pakken en dan na je bulkkuur over gaan op een cuttingcycle met eventueel dan winstrol of masteron. Zo kun je nog net tegen de zomer met een mooie strakke body (en gerandeerd meer droge spiermassa) gezien worden.

hopelijk heb je er iets aan

grtz Yosh

Laatst bewerkt:
@ Yosh,

Op hoeveel mgs zat je op je Test only kuur ?
En hoeveel mgs pak je nu met je deca/test kuur ?
Ik ben nml ook weer van plan om een oldskool deca/test te doen voor 12 wkn, maar ik vraag me dus af of je telkens de test stapsgewijs moet verhogen voor goede results in elke kuur...

Ltrz

@ Yosh,

Op hoeveel mgs zat je op je Test only kuur ?
En hoeveel mgs pak je nu met je deca/test kuur ?
Ik ben nml ook weer van plan om een oldskool deca/test te doen voor 12 wkn, maar ik vraag me dus af of je telkens de test stapsgewijs moet verhogen voor goede results in elke kuur...

Ltrz
Als je time on,time off goed respecteerd hoef je imo niet te verhogen.

doe maar eens 15 weken masteron op 800mg/week. als je dan geen Bf kwijt raakt...

De gemiddelde dosering van Masteron is 100 mg om de 2 dagen tog ?

Idd het is wel goed voor een cut maar vet verbrand het niet.
Je looks worden enkel harder dichtheid word kleiner.

AS, voornamelijk test, zorgt ervoor dat je hgh productie omhoog gaat..en hgh heeft direct een positief effect op je vetverbrandig...daarnaast verhoogd AS ook je stofwisseling..

AS, voornamelijk test, zorgt ervoor dat je hgh productie omhoog gaat..en hgh heeft direct een positief effect op je vetverbrandig...daarnaast verhoogd AS ook je stofwisseling..

Idd de beste keus in dit geval.

Verwacht echter niet dat je kilo's gaat afvallen.

Als je clean eet tijdens een test kuur kan het idd. de veteverbranding stimuleren door een verhoogde stofwisseling.

Vele vreten als een varken tijdens een kuur en klagen dan vet te zijn bijgekomen...logisch toch?

Er zitten toch ook androgeenreceptoren op de vetcellen, waardoor die slinken door het signaal van een androgeen?

Laatst bewerkt:
vond altijd dat tren/test met t3 de ultieme vetverbranding was mits je niet veel cardio wil gaan doen want je conditie is bagger met tren.

http://www.ergogenics.org/anabolica40.html

Testosteron remt de opname van glucose in aanwezigheid van insuline, zoals je hierboven ziet.
Er zijn twee verschillende manieren waarop vetcellen glucose opnemen via insuline. Eentje daarvan loopt over het enzym proteine kinase C zeta, en dat enzym wordt afgeremd als er testosteron hecht aan androgeenreceptoren van de vetcel. Alle volwassen vet- en bindweefselcellen hebben die.

als ik je foto zie, dan moet je eerst een goede voeding hebben voor spieropbouw, en daarna droogtrainen?

Terug
Naar boven