sachin531
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 144
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 90kg
- Vetpercentage
- 11%
WAATTTT

onder welk steen kom je vandaan gozer
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

de nieuwe generatie bodybuilders ze worden steeds maar groter en zwaarder deze is nog geen realiteit maar binnen x aantal jaren zal deze grote en massa mogelijk zijn
de nieuwe generatie bodybuilders ze worden steeds maar groter en zwaarder deze is nog geen realiteit maar binnen x aantal jaren zal deze grote en massa mogelijk zijn
niet overdrijven met dat groen e maar kijk nu al eens het verschil tussen arnold in zijn tijd en ronnie dat scheelt al een heel pak en ze blijven steeds groter en breder worden technologie en farmaceutita zitten niet stil hoor is niet meer zoals vroeger dat de profs was d bol en deca nemen ze nemen dingen die wij niet eens kennen en dat weet ik van een interview van flex wheeler die er over heeft verteld na zijn nier transplantatieInderdaad, over enkele jaren zijn we allemaal 2,13m wegen we 470 kilo en worden we groen. Ik kan niet wachten!
indien je het niet met me eens bent mag je me gerust citeren mss leer ik wel wat bijniet overdrijven met dat groen e maar kijk nu al eens het verschil tussen arnold in zijn tijd en ronnie dat scheelt al een heel pak en ze blijven steeds groter en breder technologie en farmaceutita zitten niet stil hoor is niet meer zoals vroeger dat de profs was d bol en deca nemen ze nemen dingen die wij niet eens kennen en dat weet ik van een interview van flex wheeler die er over heeft verteld na zijn nier transplantatie![]()