MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

ok back on topic dorian yates ook een grote van zijn tijd:D

Dorian Yates.jpg

Heb je een foto in je hoofd, staat hij al gepost. Enfin, ik bedenk een nieuwe....staat ie er ook al :p

Mike

Echt een gruwelijke physique

Mike Mentzer is echt mijn droomfysiek.

[afbeelding niet meer beschikbaar]

de nieuwe generatie bodybuilders ze worden steeds maar groter en zwaarder deze is nog geen realiteit maar binnen x aantal jaren zal deze grote en massa mogelijk zijn

shhulk_2.jpg

de nieuwe generatie bodybuilders ze worden steeds maar groter en zwaarder deze is nog geen realiteit maar binnen x aantal jaren zal deze grote en massa mogelijk zijn

Inderdaad, over enkele jaren zijn we allemaal 2,13m wegen we 470 kilo en worden we groen. Ik kan niet wachten!

duo.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]
columbubw5.jpg

columbu1.jpg

arn8.jpg

foto's posten, homo's!

een van de mooiste bodybuilders imo,echt freaky fysiek,mooie rondingen,super ripped look,en perfecte symmetrie.

vooral het einde van het filmpje,als hij van dichtbij poseert,echt gruwelijk.

Inderdaad, over enkele jaren zijn we allemaal 2,13m wegen we 470 kilo en worden we groen. Ik kan niet wachten!
niet overdrijven met dat groen e maar kijk nu al eens het verschil tussen arnold in zijn tijd en ronnie dat scheelt al een heel pak en ze blijven steeds groter en breder worden technologie en farmaceutita zitten niet stil hoor is niet meer zoals vroeger dat de profs was d bol en deca nemen ze nemen dingen die wij niet eens kennen en dat weet ik van een interview van flex wheeler die er over heeft verteld na zijn nier transplantatie ;)indien je het niet met me eens bent mag je me gerust citeren mss leer ik wel wat bij

niet overdrijven met dat groen e maar kijk nu al eens het verschil tussen arnold in zijn tijd en ronnie dat scheelt al een heel pak en ze blijven steeds groter en breder technologie en farmaceutita zitten niet stil hoor is niet meer zoals vroeger dat de profs was d bol en deca nemen ze nemen dingen die wij niet eens kennen en dat weet ik van een interview van flex wheeler die er over heeft verteld na zijn nier transplantatie ;)

...nog één keer:

Terug
Naar boven