Als je je hand voor de implanten (neem ik aan) houdt denk je "damn die gast heeft een gruwelijke borst"![]()
En dan kijk je naar beneden
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Als je je hand voor de implanten (neem ik aan) houdt denk je "damn die gast heeft een gruwelijke borst"![]()
Haha ik lig in een deuk. 
licht het aan mij of heeft die vrouw ook een gruwelijke clit?

wie is dat?super rug

je.mag.best.leestekens,gebruiken.!?!niet overdrijven met dat groen e maar kijk nu al eens het verschil tussen arnold in zijn tijd en ronnie dat scheelt al een heel pak en ze blijven steeds groter en breder worden technologie en farmaceutita zitten niet stil hoor is niet meer zoals vroeger dat de profs was d bol en deca nemen ze nemen dingen die wij niet eens kennen en dat weet ik van een interview van flex wheeler die er over heeft verteld na zijn nier transplantatieindien je het niet met me eens bent mag je me gerust citeren mss leer ik wel wat bij
waarom heb je het niet begrepen heb geen zin in leestekens te zoeken ben geen pc freak ben al blij dat ik wat typen kan ben niet zoals jij 24uur achter de pc

waarom heb je het niet begrepen heb geen zin in leestekens te zoeken ben geen pc freak ben al blij dat ik wat typen kan ben niet zoals jij 24uur achter de pc![]()

hou je eens aan het toptic ipv over leestekens te beginnen we zijn hier niet meer op school e FREAKY NERD

dat lijkt er al wat meer op,zie je heb een leesteken gebruikt,flink van me he?haha beetje gefrusteerd man? leestekens is gwn basic, anders moet je je pc niet opstarten.
maar idd OT nu [Afbeelding niet meer beschikbaar]