Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

arnold heeft zijn lijf en persoonlijkheid echt mee, vandaar dat hij numero uno is

godver arny is echt een held, wat een fysiek

arnold is echt ongeloofelijk, kijk maar op google, typ arnold schwarzenegger pics bij zoekopdracht internet en dan de eerste link onder een paar plaatjes, bekijk alles, zijn hele lijf elke spier, on-ge-loo-fe-lijkkkkkkkkkk

vindt arnie er toch beter uit zien dan de bb van nu.

33p4n6r.jpg

Echt een gruwelijke foto is het niet, maar deze motiveerd mij wel enorm om te gaan trainen!

Dit fysiek valt nog binnen de grensen. Zo zou ik er ook wel uit willen zien. Al die buiten propositionele hulken die onder de troep zitten vind ik niet menselijk meer en erg lelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Christian bale vind ik ook een mooi fysiek hebben, lekker atletisch toch niet overdreven groot.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Hier is hij in de cut hehe:

http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/balejuice1.jpg

Dit fysiek valt nog binnen de grensen. Zo zou ik er ook wel uit willen zien. Al die buiten propositionele hulken die onder de troep zitten vind ik niet menselijk meer en erg lelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Christian bale vind ik ook een mooi fysiek hebben, lekker atletisch toch niet overdreven groot.

Hier is hij in de cut hehe:

http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/balejuice1.jpg

Christian Bale hoort inderdaad ook thuis in "meest gruwelijke BB"....

Gast... Christian Bale heeft vast ook wel eens gesnoept.
Die hongert zich uit voor een rol, die doet alles om een goede geloofwaardige rol neer te zetten.
Daarbij beledig je IMO ook het lichaam van diegene die je quote.

Verkeerde topic ForestElder:rolleyes:

Haha, die Dillet is wel zo buff, maar oh lord wat heeft die baas een lelijk gelaat.

one.jpg

Ik vind het verder niet de meest gruwelijke foto.. maar ik dacht dat jullie BB'ers deze wel leuk zouden vinden.

Die foto's van Arnold blijven gruuwlijk

Sergio was ook gewoon beter.

Terug
Naar boven