MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit fysiek valt nog binnen de grensen. Zo zou ik er ook wel uit willen zien. Al die buiten propositionele hulken die onder de troep zitten vind ik niet menselijk meer en erg lelijk, maar dat is mijn persoonlijke mening.

Christian bale vind ik ook een mooi fysiek hebben, lekker atletisch toch niet overdreven groot.

Hier is hij in de cut hehe:

http://cdn-www.cracked.com/articleimages/wong/balejuice1.jpg

Wat een homo!

Hier nog een paar foto's van Jay die daar bij horen:

jay99.jpg

jay99b.jpg

jay99c.jpg

Zo zie je maar dat insuline en HGH gebruik op langere termijn negatieve gevolgen heeft (dikke gut buiten beschouwing gelaten). Nu ziet hij er totaal niet meer zo hard en shredded uit als op deze foto's.

Hier zag hij er ook nog super uit:

xeert0.jpg

dat is waar,hij ziet er indd niet meer zo hard uit.

weet een van jullie misschien hoeveel kilo jay nu weegt?
want ik vroeg mij dus af, als je op je 18de al 98 kilo weegt, met een heel lage bf %,
kan je dan op een natuurlijke wijze elk jaar gewoon 2 kilo aan massa aankomen waardoor je op je 28ste ergens rond de 120 kilo weegt, maar dan moet je het wel volhouden tot dan, maar achtten jullie dat mogelijk, want ik zit er echt een tijdje mee in mijn hoofd.

je praat over jay en dan over natuurlijke wijze :roflol:

antwoord: nee

nee nee zo bedoelde ik het niet, ik wou jay zijn gewicht gewoon weten als een weetje, ik vraag mij af hoe groot hij nou in het echt is en als ik weet hoeveel hij weegt dan kan ik mij er een beter beeld bij schetsen, want was is die man groot, over mijzelf was een ander verhaal, ik vroeg mij af of het mogelijk is om door de jaren heen elk opeenvolgend jaar 2 kilo aan massa aan te komen, op een natuurlijke wijze, ik had het niet over jay

2 kilo per jaar is wat mager he

ja dat vind ik ook XD , maar kijk als je al 2 kilo per jaar kan aankomen, en dat 10 jaar volhoud heb je al in mijn geval al bijna een gewicht van 120 kilo, en jay zal zoiets van 130 kilo wegen denk ik, als je dan logisch nadenkt ben ik in 15 jaar net als jay, huhhh hier klopt iets niet aan ????

Jajaja, succes.

Terug
Naar boven