XXL Nutrition

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Weet ik veel wat er naturel kan.... wat is dat het toppunt van naturel... pics!!!

d.jpg

Dit moet bij sommigen naturel kunnen.

als het natural te halen is had je beter niet kunnen kuren, want je haalt dat fysiek nieteens met juice :D
Die kerel weegt echt wel 100+, als hij bv 1.80 is. t*ring veel massa, nauwelijks vet/vocht zo te zien, lijkt me erg lastig (lees onmogelijk) om het naturel te bereiken..

Mja misschien heeft ie wel whey of creatine!

ziet er redelijk naturel uit, denk best dat het kan met de juiste genen:)

sarcasme, it's a b*ch.

Maakt toch ook geen bal uit of het naturel kan of niet, je kan naturel heel erg groot en droog komen te staan, dus beter daaraan beginnen werken. Extreme massa of vetp kan mij persoonlijk althans niet schelen.

haha, daarvoor heb je 3gram AAS per week nodig en nog wat HGH en slin...nooi natural dus...grootste wat je kan halen naturel is kale, groter zal niemand op dit forum lukken.

Die gozer komt ook langs in een dvd van Jay Cutler, dan zie je pas echt hoe groot hij is. Is echt niet naturel hoor..

Heel zeker naturel te halen................in je dromen. Wat een mong*len hier zeg :roflol:

4kwv0o.jpg

denis is wel wat meer dan puur natuur, krijgt waarschijnlijk binnenkort films aangeboden,ohja dat plaatje met zijn legerbroekie aan, oogt voor sommigen misschien haalbaar, maar als je er zelf naast zou staan, dan zou je opeens heel anders naar hem kijken

Terug
Naar boven