MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Ja gek hoe je steeds weer nieuwe foto's van arnold ziet

2n8v9sn.jpg

Nice :D

Het barst van het talent in de Wereld en vnml in de VS probeer jij daar maar is tussen te komen als Nederlandse Bodybuilder.Lukt het je wel dan ben je echt een hele grote jongen.

Het barst van het talent in de Wereld en vnml in de VS probeer jij daar maar is tussen te komen als Nederlandse Bodybuilder.Lukt het je wel dan ben je echt een hele grote jongen.

Het is wel waar, maar wat the **** doet het er in dit topic toe? Het gaat er hier niet om of het moeilijk is om in de top te komen, het gaat om brute pics posten, waarvan je gewoon zin krijgt je kleren kapot te scheuren en te gaan buffelen.

Arnold is the MAN!! - of was ;)

always will be

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Over OLDSCHOOL gesproken:

George Hackenschmidt; The Russian Lion:

Arthur Saxon; The Iron Master:

Saxon1.jpg

Eugen Sandow:

Haha, die oldscholers hadden duidelijk nog niet de kennis van nu.

Wijde lats en relatief grote benen oké, maar dat BF...

Zijn niet eens beachboys.

Het is wel waar, maar wat the **** doet het er in dit topic toe? Het gaat er hier niet om of het moeilijk is om in de top te komen, het gaat om brute pics posten, waarvan je gewoon zin krijgt je kleren kapot te scheuren en te gaan buffelen.
Omdat die door het zien van al die fotos het beseft :)

vette foto timmehh.
Is het echt zo dat Arnolds lats zo laag beginnen bv vergeleken met Franco, of lijkt dat alleen maar zo vanwege de pose od.?

En deze is te bruut: :eek:

DIt is een een mooi voorbeeld voor al die dromers die altijd maar roepen van `oh dat is zeker natural te halen`. Deze mannen leefden voor hun sport en ook al hadden ze niet de supps van nu, in reallife zullen ze nog aardig groot zijn geweest. Ik denk dat deze foto´s bewijzen dat dit ongeveer het beste is wat natural te halen is.

dan heb ik het natuurlijk niet over die zieke onderarm van Frank Mcgrath

vatsige kop heeft levrone daar gekregen hehe

Damn, daar ziet Levrone er huge uit!

chris cormier op de achtergrond, die was het altijd net niet in zijn tijd . . . .

DIt is een een mooi voorbeeld voor al die dromers die altijd maar roepen van `oh dat is zeker natural te halen`. Deze mannen leefden voor hun sport en ook al hadden ze niet de supps van nu, in reallife zullen ze nog aardig groot zijn geweest. Ik denk dat deze foto´s bewijzen dat dit ongeveer het beste is wat natural te halen is.

dan heb ik het natuurlijk niet over die zieke onderarm van Frank Mcgrath

Je vergeet naast de supplementen ook de kennis die we nu hebben. Kennis over training en vooral ook voeding, daarom zouden mensen nu natural toch een stukje groter kunnen worden imo.

Terug
Naar boven