teakwonboxer
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 184
- Lengte
- 1m79
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]
iemand zin om met hun te trainen ?

Hard trainen, veel eten, goed rusten en veel spuiten![]()
Ik denk dat de echte BB het zonder spuiten doen. Normaal is dat verboden voor een wedstrijd.
Althans vroeger was het toch zo
, maar ik ken ene die bb is geweest. Belgisch kampioen BB was hij in de jaren '90 en die wist mij dat te zeggen..Denk ik hé... ik ken er eigenlijk niets van, maar ik ken ene die bb is geweest. Belgisch kampioen BB was hij in de jaren '90 en die wist mij dat te zeggen..

Denk ik hé... ik ken er eigenlijk niets van, maar ik ken ene die bb is geweest. Belgisch kampioen BB was hij in de jaren '90 en die wist mij dat te zeggen..

Ik denk dat de echte BB het zonder spuiten doen. Normaal is dat verboden voor een wedstrijd.
Althans vroeger was het toch zo
Hihi....zoals een collega van mij zou zeggen:
' U leeft in een droomwereld'
Trainen en eten is natuurlijk heel belangrijk ook voor pro's. Maar deze jongens gebruiken alles wat los en vast zit. Zelfs dingen die nog in een testfase zitten in de laboratoria. Er wordt zelfs veel gebruikt in de amateurklassen.
Bodybuilding en steroïd gebruik gaan hand in hand. Alle (fitness) modellen die jij ziet in een magazine gebruiken ook. Alleen in mindere maten.
Maar ik begrijp wel dat als je er zo fanatiek in bent dat je het doet.
Maar sommige onder jullie hebben grote praatjes en kleine daden (ik zeg niet allemaal hé
).