XXL Nutrition

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Rechtermuis knop op het plaatje, dan ga je naar eigenschappen en kopier je de URL zet voor de URL[Afbeelding niet meer beschikbaar] en hij doet het!

Dave_Palumbo_Bodybuilder_7_ezr.jpg

heeft toch wel iets vind ik

Flex_Wheeler_195.jpg

flexwheeler5.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

[afbeelding niet meer beschikbaar]
iemand zin om met hun te trainen ?

The big bad Wolf!

Dat is allemaal zo onmenselijk die spieren. Als ik zo'n foto zie van een BB kan ik er nog steeds niet inkomen hoe een mens aan zoveel spieren komt :)

Hard trainen, veel eten, goed rusten en veel spuiten :D

Ik denk dat de echte BB het zonder spuiten doen. Normaal is dat verboden voor een wedstrijd.
Althans vroeger was het toch zo

Hihi....zoals een collega van mij zou zeggen:

' U leeft in een droomwereld'

Trainen en eten is natuurlijk heel belangrijk ook voor pro's. Maar deze jongens gebruiken alles wat los en vast zit. Zelfs dingen die nog in een testfase zitten in de laboratoria. Er wordt zelfs veel gebruikt in de amateurklassen.

Bodybuilding en steroïd gebruik gaan hand in hand. Alle (fitness) modellen die jij ziet in een magazine gebruiken ook. Alleen in mindere maten.

Hihi....zoals een collega van mij zou zeggen:

' U leeft in een droomwereld'

Trainen en eten is natuurlijk heel belangrijk ook voor pro's. Maar deze jongens gebruiken alles wat los en vast zit. Zelfs dingen die nog in een testfase zitten in de laboratoria. Er wordt zelfs veel gebruikt in de amateurklassen.

Bodybuilding en steroïd gebruik gaan hand in hand. Alle (fitness) modellen die jij ziet in een magazine gebruiken ook. Alleen in mindere maten.

Ik zou het toch niet willen gebruiken. Wel shakes, maar geen spuiten.. Brrr :p Maar ik begrijp wel dat als je er zo fanatiek in bent dat je het doet.

Nee doe het alsjeblieft niet meid. Als je je vrouwelijkheid wilt behouden er ver van uit de buurt blijven. :)

Dat is niet als haat bedoeld ;) Maar sommige onder jullie hebben grote praatjes en kleine daden (ik zeg niet allemaal hé:)).
En tenslotte is het normaal dat op dit forum verschillende meningen te vinden zijn.

Allenzins ik vind zo een bb zijn spieren toch echt fascinerend:d

Terug
Naar boven