XXL Nutrition

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

teveel om op te noemen....

na een poosje konden niet eens meer antwoorden op mijn vragen en begonnen ze vragen aan mij te stellen :sad:

daarom ben ik ook thuis gaan trainen.

Enigste instructeur die mij advies gaf is een beest, en gaf altijd goed advies. Voor de rest laten ze je gewoon met rust en laten ze je doen.

Niet dieper dan 90 graden, anders raak je geblesseerd.

Ik vertelde dat ik spierpijn had in me lats van chin ups, zegt ze vervolgens dat dat goed is want daar krijg je snel vet.

Ik ben legpresses aan het doen met 200kg (max van de machine, is niet eens veel)... komt er een skinny veertiger tegen mij zagen, "waarom doe je zo stoer met al die gewichten, je neemt beter minder gewicht, anders ga je je benen kapot helpen..." Ik probeer hem tevergeefs uit te leggen, dat ik meer dan tweemaal zoveel weeg en mijn benen drie keer breder zijn dan de zijne, zegt ie "luister maar naar wat ik zeg, ik train al twintig jaar, vroeger kon ik 100 kg squatten" :D

Twintig jaar trainen voor niks dus.

Eigenlijk moet je gewoon niet in discussie gaan met dergelijke figuren, gewoon lachend 'ok' en dan muziek op en negeren. Staat ie helemaal voor lul.

"Iedereen voert hier de oefeningen verkeerd uit, zullen wel allemaal bodybuilders zijn!''

Uit de mond van zo'n ontzettend irritant 19-jarig eerste jaars fysiotherapie studentje die meende alles beter te weten. Heeft het niet lang vol gehouden.:D

"Iedereen voert hier de oefeningen verkeerd uit, zullen wel allemaal bodybuilders zijn!''

Uit de mond van zo'n ontzettend irritant 19-jarig eerste jaars fysiotherapie studentje die meende alles beter te weten. Heeft het niet lang vol gehouden.:D
Snap de link tussen een oefening verkeerd uitvoeren en bodybuilders ook helemaal niet :roflol:

"Uhm wil je even komen? Deze persoon wil wat vragen over deadlifts?"
"Je moet veel buikspieroefeningen doen als je een sixpack wil. Cardio en krachtraining is nooit genoeg, kijk met deze abroller kom je een heel eind."
"Je moet die perfect belly band eens proberen met je cardio, ben je zo van al dat overtollige buikvet af." (vlak na zijn misplaatste opmerking over de abroller)
"Waarom ben je aan het gewichtstoten? super gevaarlijk en super slecht voor je rug." (tijdens me wekelijkse serie olympic lifts)

En al die vrouwen lopen weg met die opdringerige spray-on tan, >18%, strandgeile, mooiboy... Aaaarggg wat heb ik een hekel aan die slijmbal met zijn onregelmatige werktijden, je ontkomt er gewoon niet aan. Krijg spontaan een opgezette ader in me nek als die gast in zijn kanarie gele mini aan komt tuffen

Dat je niet te zwaar moet trainen, anders krijg je spieren. Huh, wait, what?

Zal wel in de fitness-handleiding staan bij het hoofdstuk 'vrouwen', want hij was niet de eerste waarvan in het hoorde.

Er is bij ons een nieuwe instructeur aan het werk, en heb meerdere keren mensen iets aan hem zien vragen.

Hij heeft nog nooit meer uitgebracht dan: uuhm, ja dan moet je zo....want zo kan die niet...mmmm....uhm ja.

1x wist hij niet eens hoe je een tricep extension moest uitvoeren, toen heb ik het maar uitgelegd toen die weg liep. Anders vonk het ook zo zielig voor die jongen die dan geen antwoord krijgt terwijl die instructeur dat toch hoort te weten.

Laatst bewerkt:
''je moet je ellebogen bij elkaar houden'' (bij seated tricep press)

ik antwoordde maar met ''ja joh zal ik doen'' :rolleyes:

Met je 54 kg zou ik maar luisteren naar em. Tevens had hij gelijk, je moet je ellebogen dicht naast je lichaam houden. btw 54kg en 16% vet:roflol:?

Laatst bewerkt:
Haha fat ecto. Zo'n eentje met een dikke buik en toch skinny armen weet je wel.

Terug
Naar boven