- Waardering
- 1.077
- Lengte
- 1m78
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik was als laatste setje met licht gewicht naar de klote aan het gaan zegt hij, volgende keer lichter gewicht pakken volgens mij is het te zwaar voor je.
......

Enigste instructeur die mij advies gaf is een beest, en gaf altijd goed advies. Voor de rest laten ze je gewoon met rust en laten ze je doen.
Snap de link tussen een oefening verkeerd uitvoeren en bodybuilders ook helemaal niet"Iedereen voert hier de oefeningen verkeerd uit, zullen wel allemaal bodybuilders zijn!''
Uit de mond van zo'n ontzettend irritant 19-jarig eerste jaars fysiotherapie studentje die meende alles beter te weten. Heeft het niet lang vol gehouden.![]()

Snap de link tussen een oefening verkeerd uitvoeren en bodybuilders ook helemaal niet![]()

Eigenlijk moet je gewoon niet in discussie gaan met dergelijke figuren, gewoon lachend 'ok' en dan muziek op en negeren. Staat ie helemaal voor lul.
''je moet je ellebogen bij elkaar houden'' (bij seated tricep press)
ik antwoordde maar met ''ja joh zal ik doen''![]()
?Met je 54 kg zou ik maar luisteren naar em. Tevens had hij gelijk, je moet je ellebogen dicht naast je lichaam houden. btw 54kg en 16% vet?
Met je 54 kg zou ik maar luisteren naar em. Tevens had hij gelijk, je moet je ellebogen dicht naast je lichaam houden. btw 54kg en 16% vet?