XXL Nutrition

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

Godver man post ik een goed filmpje blijven jullie b**chen:p

hij moest persee me training schema weten
ik liet hem toen die tijd mn 4 dagen split zien
reactie was: dit zijn genoeg prikkels om te groeien

:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Ik: Kan je eens kijken of ik goed deadlift?
Instructeur: Deadliften mag niet. Veel te gevaarlijk.

bij mijn oude gym mochten ik en een maatje 70-80kg niet aan de ropepulleydinges optrekken van zon instructeur, doet een gast van 110kg het, loopt die zelfde instructeur gewoon langs zonder wat te zeggen, dikke k*tnicht

Ik: Kan je eens kijken of ik goed deadlift?
Instructeur: Deadliften mag niet. Veel te gevaarlijk.

haha die opmerking ken ik wel. Ik heb er ook een aantal. Der was zon instructeur die 180 bij 50 kilo was die iedereen vanuit zijn boek les zat te geven. Overhead press stond bij hem op de zwarte lijst haha. Deadliften was volgens de eigenaar zinloos en verboden op de sportschool. Ik maakte te veel lawaai met deadliften, het moest onderhand geluidsloos. Toen kreeg ik de vraag of ik aan het gebruiken was. Machines zijn beter... ye right

P.S was wel een healthcenter...

En al die vrouwen lopen weg met die opdringerige spray-on tan, >18%, strandgeile, mooiboy... Aaaarggg wat heb ik een hekel aan die slijmbal met zijn onregelmatige werktijden, je ontkomt er gewoon niet aan. Krijg spontaan een opgezette ader in me nek als die gast in zijn kanarie gele mini aan komt tuffen

:roflol::roflol:

Ik was een warmup setje aan het doen met leg extensions voor me knieen voordat ik zwaar ging squaten.

Komt er een stagair aan: ''Ja, die voel je wel ja!'' Loopt ie weer weg...
Gewicht zat op 30 ???

lawl

na de warmingup doe ik um met 25kg :sad:

**** off :mad:
Working sets moet met 80 omdat ze niet meer hebben, Maar das wel genoeg als ik er een grote dropset van maak: 80 - 65 - 55 - 45 - 35
En als ik vraag of ze er meer gewicht tussenhangen zeggen ze : haha, binkie.:mad:

Laatst bewerkt:
Ik kan de onnozele opmerkingen niet meer bijhouden. Zo erg.

haha die opmerking ken ik wel. Ik heb er ook een aantal. Der was zon instructeur die 180 bij 50 kilo was die iedereen vanuit zijn boek les zat te geven. Overhead press stond bij hem op de zwarte lijst haha. Deadliften was volgens de eigenaar zinloos en verboden op de sportschool. Ik maakte te veel lawaai met deadliften, het moest onderhand geluidsloos. Toen kreeg ik de vraag of ik aan het gebruiken was. Machines zijn beter... ye right

P.S was wel een healthcenter...

Hier ook grotendeels healthcenter. Zit nochtans een begeleider tussen die enkel voor krachttraining is en zelf vrij buff is.

"Ik denk niet dat ik je speciale oefeningen wil geven, volgens mij breken je botten al bij het kijken ernaar."

"Ik denk niet dat ik je speciale oefeningen wil geven, volgens mij breken je botten al bij het kijken ernaar."
Het moet toch niet gekker worden... reden genoeg om te melden bij het management. Dat is gewoon een te domme en brutale opmerking naar een klant.

Het moet toch niet gekker worden... reden genoeg om te melden bij het management. Dat is gewoon een te domme en brutale opmerking naar een klant.

Ik was gewoon info gaan vragen, omdat ik stomme knietjes heb.
Je hebt misschien gelijk, maar in mijn ogen is dat het niet waard, die dude loopt ooit wel eens tegen de lamp.

Terug
Naar boven