Fitness Seller

Wat is de meest onnozele opmerking die een fitnessinstructeur je ooit gaf

Dat ik squad moet doen of soww :S:S

Eddine, mooi filmpje in je sig man.

Om OT te blijven,
weinig domme opmerkingen gehoord, maar we hebben wel 1 instructeur die naar je toekomt lopen tijdens een setje, dan blijft kijken tot de laatste rep en dan wegloopt zonder iets te zeggen. Dat heeftie nu bij mij een keertje of 60 gedaan (in een paar maanden), en ik ga der van uit dat die dit standaard doet, en tis bijzonder nutteloos.

Wil je echt benen trainen? Meeste pakken gewoon een full body op de derde dag van de split.

"Ik zie dat je moeilijk kijkt bij sommige oefeningen?"
-"Ja heb beetje spierpijn in me schouders van benchen"
"Dan heb je te hard getraind jongen, je hebt sscheurtjes in je spieren en dat is niet goed voor je."

Ik train mijn spiergroepen 1 x per week.
Hij: hoe kom je daar nu weer bij? Dat is veel te weinig man! Al die echte bb trainen ze 2x in de week.

"Jij bent langer dan ik, dus jij zal nooit zoveel kilo kunnen fullsquatten als ik dat kan. Ik doe namelijk 230kg in de smith".

Dit soort dingen zegt de instructeur bij ons altijd. Het mooie is nog dat hij zelf nooit squat, ook niet in de smith, maar dat soort dingen gewoon verzint. Hij traint zelfs amper. Als je naar zijn PR's vraagt krijg je ook nooit een normaal antwoord. Altijd iets in de trend van: "Ik geloof rond de 200 of 250kg..". Dit terwijl hij zelf misschien 75-80kg weegt en nog nooit een barbell op z'n rug gehad heeft. Altijd sterke verhalen.

Gewoon wat oefeningen voor laten doen dan. Dan vallen ze zo snel door de mand, geweldig. :D

Maar hou me nooit zo met die instructeurs bezig. Zolang je het zelf maar beter weet toch. Laat ze maar vooral veel mensen naar de machines sturen.

Dat als je een spotter nodig hebt, dat je dan over je max traint en dat is slecht.

Gewoon wat oefeningen voor laten doen dan. Dan vallen ze zo snel door de mand, geweldig. :D

Maar hou me nooit zo met die instructeurs bezig. Zolang je het zelf maar beter weet toch. Laat ze maar vooral veel mensen naar de machines sturen.

Dat vraag ik ook altijd, m'n maat heeft hem zelfs geld geboden om 200kg te squatten :roflol: Maar altijd als we er zijn heeft hij toevallig net pijn z'n knie, of last van z'n rug. Of nog mooier, dan zegt hij dat hij het gisteren al gedaan heeft. Als ik dan zeg dat ik er zelf gisteren ook was en hem niet heb gezien, loopt hij vaak gewoon weg.

Die kerel is gewoon supervaag. Ik was net klaar met de benchpress, laatste set 7x140kg. Komt hij naar me toe en zegt hij vervolgens: "Ik begrijp niet hoe jij vooruit kan gaan met trainen. Je traint niet echt zwaar, en ook niet explosief. Hoe kan je nou progressie maken?" :roflol: Ik weet dat 7x140 geen wereldprestatie is, maar het is ook geen beginnersgewicht, of er moet heel wat veranderd zijn sinds dat ik begonnen ben met trainen.

Laatst vroeg iemand of de instructeur hem de deadlift techniek kon uitleggen. Ik luisterde een beetje met een oor mee, maar wat ik zag was echt verschrikkelijk. Heupen constant hoog, bolle rug, you get the picture. Normaal zal ik niet zo snel wat zeggen, maar ik zag die gozer die het moest leren enorm zwoegen met een bolle rug. Dus ik liep naar hem toe en zei dat hij z'n rug hol moest houden en z'n heupen in het begin lager moest houden. Hij vroeg daarna of ik het eens voor wilde doen, dus ik deed wat reps waarbij ik telkens uitlegde wat ik deed. Gewoon stap voor stap de bewegingen van de deadlift uitleggen en voordoen. Zegt die instructeur plots: "Ja..ja..zo kan het ook. Maar mijn manier van deadliften is gewoon anders!". En vervolgens liep hij weg. En dan komt hij na 10 minuten terug en gaat hij de gehele training tegen je aan lopen lullen om je te proberen te overtuigen dat zijn manier van deadliften beter is. Die gozer heeft serieus ergens een steekje los.

Laatst bewerkt:
Het lijkt mij verstandig om niet te communiceren met die instructeur. Een ipod kan een goed middel zijn om de communicatie mogelijkheden van zijn kant te blokkeren.

Het lijkt mij verstandig om niet te communiceren met die instructeur. Een ipod kan een goed middel zijn om de communicatie mogelijkheden van zijn kant te blokkeren.

Ik heb in alle gyms waar ik heb getraind de instructeurs af kunnen schudden, maar deze lukt gewoon niet. Ik heb zelfs letterlijk enkele keren gezegd "Ga eens weg", "Niet met me praten als ik train" en "Heb je niks anders te doen", maar het komt gewoon niet door. Hij schijnt serieus een beetje ****ed in z'n hoofd te zijn, wat hij precies heeft weet ik niet, maar hij is niet echt 100%. Hij presteert het gewoon om tijdens een set squatten 30cm voor je neus te gaan staan en tegen je te gaan praten. Iedereen klaagt er over, maar goed, zoontje van de eigenaar, en iedere andere instructeur die hem er op aanspreekt probeert hij weg te werken.

Ik heb serieus eens geprobeerd om gewoon niets terug te zeggen. Tijdens het binnenkomen zei hij "Hoi", ik zei niks terug. Hij begon te praten tijdens een oefening, ik zei niks terug. Daarna kwam hij weer praten, ik zei niks terug. Maar dan blijft hij gewoon doorgaan, de boodschap komt niet echt aan :D Zelfs als je een MP3 speler in je oren hebt gaat hij tegen je praten. En het erge is ook nog dat er geen zinnig woord uit komt.

edit dat heb je al geprobeerd wat een imbeciel. Dan maar gewoon zeggen dat hij moet optieven

Laatst bewerkt:
Ik heb in alle gyms waar ik heb getraind de instructeurs af kunnen schudden, maar deze lukt gewoon niet. Ik heb zelfs letterlijk enkele keren gezegd "Ga eens weg", "Niet met me praten als ik train" en "Heb je niks anders te doen", maar het komt gewoon niet door. Hij schijnt serieus een beetje ****ed in z'n hoofd te zijn, wat hij precies heeft weet ik niet, maar hij is niet echt 100%. Hij presteert het gewoon om tijdens een set squatten 30cm voor je neus te gaan staan en tegen je te gaan praten. Iedereen klaagt er over, maar goed, zoontje van de eigenaar, en iedere andere instructeur die hem er op aanspreekt probeert hij weg te werken.

Ik heb serieus eens geprobeerd om gewoon niets terug te zeggen. Tijdens het binnenkomen zei hij "Hoi", ik zei niks terug. Hij begon te praten tijdens een oefening, ik zei niks terug. Daarna kwam hij weer praten, ik zei niks terug. Maar dan blijft hij gewoon doorgaan, de boodschap komt niet echt aan :D Zelfs als je een MP3 speler in je oren hebt gaat hij tegen je praten. En het erge is ook nog dat er geen zinnig woord uit komt.
Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.

Klinkt als een jaloers mannetje die elke avond voor het slapen gaan bid of die in jouw lichaam mag wakker worden.

Klinkt bijna als uitdagen om je zover te krijgen dat je hem een duw geeft en hij een excuus heeft om je buiten te gooien. Heb je al geprobeerd om met de eigenaar erover te praten? Met rust laten tijdens training is met rust laten, zo niet dan heb je recht tot klagen.

Terug
Naar boven