- Waardering
- 14.157
+1
Maar de eigenaresse van onze gym is zelf wedstrijdatlete geweest op internationaal niveau (lees: wereldtitels behaald). Zei komt dus ook niet met stompzinnige opmerkingen.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Offtopic maar jij woont in overvecht tog ? zag ff je filmpje wel impressive !
Gewoon wat oefeningen voor laten doen dan. Dan vallen ze zo snel door de mand, geweldig.

Gewoon wat oefeningen voor laten doen dan. Dan vallen ze zo snel door de mand, geweldig.
Maar hou me nooit zo met die instructeurs bezig. Zolang je het zelf maar beter weet toch. Laat ze maar vooral veel mensen naar de machines sturen.
Maar altijd als we er zijn heeft hij toevallig net pijn z'n knie, of last van z'n rug. Of nog mooier, dan zegt hij dat hij het gisteren al gedaan heeft. Als ik dan zeg dat ik er zelf gisteren ook was en hem niet heb gezien, loopt hij vaak gewoon weg.
Ik weet dat 7x140 geen wereldprestatie is, maar het is ook geen beginnersgewicht, of er moet heel wat veranderd zijn sinds dat ik begonnen ben met trainen.Het lijkt mij verstandig om niet te communiceren met die instructeur. Een ipod kan een goed middel zijn om de communicatie mogelijkheden van zijn kant te blokkeren.
Zelfs als je een MP3 speler in je oren hebt gaat hij tegen je praten. En het erge is ook nog dat er geen zinnig woord uit komt.Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.Ik heb in alle gyms waar ik heb getraind de instructeurs af kunnen schudden, maar deze lukt gewoon niet. Ik heb zelfs letterlijk enkele keren gezegd "Ga eens weg", "Niet met me praten als ik train" en "Heb je niks anders te doen", maar het komt gewoon niet door. Hij schijnt serieus een beetje ****ed in z'n hoofd te zijn, wat hij precies heeft weet ik niet, maar hij is niet echt 100%. Hij presteert het gewoon om tijdens een set squatten 30cm voor je neus te gaan staan en tegen je te gaan praten. Iedereen klaagt er over, maar goed, zoontje van de eigenaar, en iedere andere instructeur die hem er op aanspreekt probeert hij weg te werken.
Ik heb serieus eens geprobeerd om gewoon niets terug te zeggen. Tijdens het binnenkomen zei hij "Hoi", ik zei niks terug. Hij begon te praten tijdens een oefening, ik zei niks terug. Daarna kwam hij weer praten, ik zei niks terug. Maar dan blijft hij gewoon doorgaan, de boodschap komt niet echt aanZelfs als je een MP3 speler in je oren hebt gaat hij tegen je praten. En het erge is ook nog dat er geen zinnig woord uit komt.
Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.

Hahaha, wat je nog kan proberen, constant liggen ruften en boeren in zijn gezicht.
!!Klinkt bijna als uitdagen om je zover te krijgen dat je hem een duw geeft en hij een excuus heeft om je buiten te gooien. Heb je al geprobeerd om met de eigenaar erover te praten? Met rust laten tijdens training is met rust laten, zo niet dan heb je recht tot klagen.Ik heb in alle gyms waar ik heb getraind de instructeurs af kunnen schudden, maar deze lukt gewoon niet. Ik heb zelfs letterlijk enkele keren gezegd "Ga eens weg", "Niet met me praten als ik train" en "Heb je niks anders te doen", maar het komt gewoon niet door. Hij schijnt serieus een beetje ****ed in z'n hoofd te zijn, wat hij precies heeft weet ik niet, maar hij is niet echt 100%. Hij presteert het gewoon om tijdens een set squatten 30cm voor je neus te gaan staan en tegen je te gaan praten. Iedereen klaagt er over, maar goed, zoontje van de eigenaar, en iedere andere instructeur die hem er op aanspreekt probeert hij weg te werken.
Ik heb serieus eens geprobeerd om gewoon niets terug te zeggen. Tijdens het binnenkomen zei hij "Hoi", ik zei niks terug. Hij begon te praten tijdens een oefening, ik zei niks terug. Daarna kwam hij weer praten, ik zei niks terug. Maar dan blijft hij gewoon doorgaan, de boodschap komt niet echt aanZelfs als je een MP3 speler in je oren hebt gaat hij tegen je praten. En het erge is ook nog dat er geen zinnig woord uit komt.